MS Windows
briani 27239
Login-oplysninger - hvor ligger de?
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-07 14:38

Når man ønsker at logge ind ved hjælp af brugernavn og password, er det
muligt at gemme disse informationer, så det er let næste gang at komme ind
på en side.

Jeg har bemærket, at foruden de aktuelle også ligger nogle gamle brugernavne
(som ikke er aktuelle mere) når man klikker på en login-dialogboks.

Jeg ønsker at slette disse uaktuelle logins, men hvor kan jeg finde dem
henne?

På forhånd mange tak.

//KS

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 26-10-07 14:57

"KS" <a9100µhotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> login-dialogboks.
>
> Jeg ønsker at slette disse uaktuelle logins, men hvor kan jeg finde dem

Du klikker bare en enkelt gang i brugernavn-feltet, så alle brugernavne
kommer frem...
hold så musen henover det brugernavn, du vil af med, og tryk på "DEL"
Så dukker der et vindue op; "Windows har en adgangskode, der er gemt til
dette brugernavn.Vil du slette brugernavnet og adgangskoden?"
Så vælger du bare "ja"
Herefter gentager du med øvrige, du vil have væk.

Jeg tror ikke du kan sortere i dem på andre måder, men du kan slette alle
gemte brugernavne/passwords på én gang via
internetindstillinger>generelt>slet browserdata

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-07 09:39

Tak for denne information - det var lige den, som jeg havde brug for -
nemlig at kunne slette nogle enkelte i rækken.

Fra : kep

Dato : 26-10-07 14:57

> [...]
> login-dialogboks.
>
> Jeg ønsker at slette disse uaktuelle logins, men hvor kan jeg finde dem

Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autoudførelse