Lækkert designede hjemmesider? Hvor?
Fra : Peter

Dato : 12-07-01 15:01

Hej

Jeg søger efter nogle links til nogle rigtigt fede hjemmesider - dvs.
programmeringsmæssigt.
F.eks. i stil med
http://www.uefa.com/ucl/stats/DISCIP/BY.html

Hvor de bruger meget HTML og bare laver fede ting.

Nogen der har nogle links?

På forhånd tak, Peter

Fra : Mickey

Dato : 12-07-01 15:28

"Peter" <pingking@get2net.dk> skrev:

> http://www.uefa.com/ucl/stats/DISCIP/BY.html

hva er det for noget af det du gerne vil se mere af ?

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor:

Fra : Kenneth

Dato : 12-07-01 15:52

"Peter" <pingking@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> F.eks. i stil med
> http://www.uefa.com/ucl/stats/DISCIP/BY.html
>
> Hvor de bruger meget HTML og bare laver fede ting.

Samt en del CSS, glem ikke det.

Kenneth

Fra : ::PEDER::

Dato : 12-07-01 17:19

> [...]
> F.eks. i stil med
> http://www.uefa.com/ucl/stats/DISCIP/BY.html
>
> Hvor de bruger meget HTML og bare laver fede ting.

Du kunne jo starte med nyhedsgruppen:
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros ' Der kommer man vidt omkring, hos
folk der interesserer sig for webdesign...
Et andet godt sted er www.k10k.net portal for designere!
Eller hvad med http://www.XL5design.com

--
MVH
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-07-01 13:09

> [...]
> F.eks. i stil med
> http://www.uefa.com/ucl/stats/DISCIP/BY.html
> Hvor de bruger meget HTML og bare laver fede ting.

Jeg bliver næsten nødt til at slå på tromme for min egen link-database, der
udelukkende har links til "fede" sites. Dog også Flash-sites osv. Kig forbi
http://kelvin8.com

mvh
Kim Jensen