4-kløver i græsplæne?
Fra : Anders

Dato : 12-07-01 13:06

Hvordan kommer man af med ovenstående når man ikke er tilhænger at diverse
gifte??

Fra : Roberto Saldo

Dato : 12-07-01 14:31

Anders wrote:

> Hvordan kommer man af med ovenstående når man ikke er tilhænger at diverse
> gifte??

Ned paa knae og pille dem op. Virker osse paa rabalderkaal.
Saa goeder du graesset og lader det gro til, det kan kvaele selv det
vaerste.

Mvh
Roberto

Fra : Bent E.

Dato : 12-07-01 15:53

Pluk en, og ønsk at resten forsvinder af sig selv .

Mvh
Bent E.

Fra : H. Olesen

Dato : 12-07-01 20:15

On Thu, 12 Jul 2001 16:53:19 +0200, "Bent E." <bentejo@dsa-net.dk>
wrote:

>Pluk en, og ønsk at resten forsvinder af sig selv .

Den var sød

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Anders

Dato : 13-07-01 09:15

> Den var sød

Ja det var den, men er der nogen der har en lidt mere brugbar idé?

Anders

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 13-07-01 15:27

On Fri, 13 Jul 2001 10:15:13 +0200, "Anders" <awi_pls@hotmail.com>
wrote:

>Ja det var den, men er der nogen der har en lidt mere brugbar idé?
>
>Anders

Nej uden gift er Roberto's vel den eneste anvendelige.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : John

Dato : 13-07-01 17:37

Hvad med 3 kløver .... hø hø hø

Anders <awi_pls@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_5y37.36$m33.1608@news.get2net.dk...

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 16-10-01 18:04

"Anders" <no@email.dk> skrev i en meddelelse news:8qg37.108$vh2.9800@news.get2net.dk...
> Hvordan kommer man af med ovenstående når man ikke er tilhænger at diverse
> gifte??
Hvorfor dog komme af med dem de er da meget kønne at se på.

Birgitte

Fra : juletrae@post4.tele.~

Dato : 16-10-01 22:09

I artiklen <nMZy7.651$2Q6.129925227@news.orangenet.dk>, skrev
Birgitte Elisabeth Stampe Jensen <bir.jensen@wanadoo.dk>:

> "Anders" <no@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog komme af med dem de er da meget kønne at se på.

Det er vist en gammel tråd. Jeg talte forleden med en ældre mand der
ville lave borddekorationer med bl.a. firkløvere til en bryllupsfest.
Det tog ham en hel uge at finde nok. Der er langt i mellem dem, selv
i en decideret kløvermark, så hvorfor spekulere på det, du har nok
aldrig eller yderst sjældent selv set en i en græsplæne.

--
Helge.
StrongArm RiscPC - OS 3.7

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 20-10-01 18:52

> [...]
> i en decideret kløvermark, så hvorfor spekulere på det, du har nok
> aldrig eller yderst sjældent selv set en i en græsplæne.

Min mormor var da ellers expert i at finde dem i græsplæner.

Birgitte