730 Mb
Fra : Carstensen

Dato : 12-07-01 11:26

Hvordan brænder man 730 Mb cd'er med Adaptec Easy Cd Creator. (Jeg har delux
versionen)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-07-01 11:24

On Thu, 12 Jul 2001 12:26:16 +0200, "Carstensen" <carstensen@cool.dk>
wrote:

>Hvordan brænder man 730 Mb cd'er med Adaptec Easy Cd Creator. (Jeg har delux
>versionen)

I Nero kan man stille den til at overburne i indstillinger. Men det
kan ikke anbefales. Du kan ødelægge skiven - men også brænderen, så
tænk dig godt om
Jeg er iøvrigt ikke sikker på at du kan brænde så meget over?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-07-01 11:41

Med mindre at det er en video cd, det er et helt andet format som tæler
minuter i stedet for MB.

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-07-01 11:32

"Carstensen" <carstensen@cool.dk> wrote in message
> Hvordan brænder man 730 Mb cd'er med Adaptec Easy Cd Creator. (Jeg har
>delux versionen)

Hvor kan man få 730 MB CD'er?

Fra : Mogens

Dato : 12-07-01 13:37

On Thu, 12 Jul 2001 12:31:40 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Hvor kan man få 730 MB CD'er?

Det kan man IMHO ikke, men det står der alligevel
på visse fabrikater af CD'er. Det er dog den plads
der bliver brugt til TOC, leadin & leadout, så der
kan kun være 700 MB.

Mvh Mogens

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-07-01 16:16

Man kan da godt få 900MB CD'er !

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-07-01 18:39

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Man kan da godt få 900MB CD'er !

Jeg tror du mener 90 min skiver, er det ikke noget med 790MB?

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-07-01 13:56

"Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> på visse fabrikater af CD'er. Det er dog den plads
> der bliver brugt til TOC, leadin & leadout, så der

Okeydokey, jeg syntes også det lød lidt mærkeligt. Men hvor kan man egentlig
få 90 min skiver, og hvad koster sådan nogle børger?

Fra : DWM

Dato : 12-07-01 18:33

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Okeydokey, jeg syntes også det lød lidt mærkeligt. Men hvor kan man egentlig
> få 90 min skiver, og hvad koster sådan nogle børger?

http://www.bbec.dk/
6kr stk.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Per Kristensen

Dato : 13-07-01 09:27

LOL!!! Se lige hvad de skriver hos bbec.dk!

"Alle skiver klarer stabilt op til ca. 16-18xWrite, men Verbatim er de pt.
de eneste i verden der nu tilbyder en 24xSpeed skive og dem arbejder vi nu
hårdt på at skaffe hjem!

Sjov ting (siger noget om kvalitet) - det er nemlig lykkedes os at få NOGLE
delphi silver-silver skiver til at køre 24xSpeed (nogle vil dog max.
16xSpeed), så er vi nede på ca. 3min42sek inkl. det at brænderen skal åbne
og lukke en session!"

Det er jo direkte løgn! Jeg har selv Mr. Platinum skiver som er godkendt til
24X. Derudover har jeg Mr. Platinum 16X som fint kan brændes ved 24X!

Fra : DWM

Dato : 13-07-01 11:05

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 24X. Derudover har jeg Mr. Platinum 16X som fint kan brændes ved 24X!

Hvad er det der er løgn ved det?

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-07-01 20:42

"DWM" <no.email.address@for.you.duh> wrote in message
> http://www.bbec.dk/
> 6kr stk.

Takker.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-07-01 20:10

Hvad er det enlig som du skal ha brændt ????????

Er det en Iso ?, en video fil (mpg) ?, musik ?, eller bare alm data filer ?