MS Windows
briani 27239
Fjerne rester fra programmer
Fra : Preben Andersen

Dato : 21-10-07 18:43

Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer, som
er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : jama

Dato : 21-10-07 18:52

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer, som
> er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

> [...]

Ja brug RegCleanrog eller Ccleaner. Kan hentes gratis prøv Google.
Mvh.Jama

Fra : John

Dato : 21-10-07 19:08

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer, som
> er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

Bruger disse to. Enkel, uproblematisk betjening, begge gratis, begge kan
stilles til dansk:

http://www.snapfiles.com/get/eusingregistry.html

http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12991462.html

Registry defrag:
http://www.majorgeeks.com/download5668.html

John

Fra : Asle Bjerva

Dato : 22-10-07 09:20

Preben Andersen wrote:
> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer,
> som er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

Dette gratisprogrammet gjør fjenring av programmer meget enkelt:
http://www.revouninstaller.com/
--
AsleB;Oslo

Fra : emj

Dato : 23-10-07 22:15

Asle Bjerva skrev:

>Dette gratisprogrammet gjør fjenring av programmer meget enkelt:
>http://www.revouninstaller.com/

Det er et super godt forslag.
Programmet finder alle de filer, som windows har smidt rundt omkring
og som ikke fjernes ved uninstall på normal vis.

Hilsen emj

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-10-07 11:08

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Dette gratisprogrammet gjør fjenring av programmer meget enkelt:
> http://www.revouninstaller.com/
> --
> AsleB;Oslo

Fint program, tak for det.
mvh/Preben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-10-07 09:45

Preben Andersen wrote:

> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer, som
> er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

Min favorit er RegCleaner fra Jouni Vuoro Software:

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

Jesper Poulsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-10-07 08:11

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer,
> som er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

Tak for alle input, jeg prøver mig frem.

mvh/Preben

Fra : Lennart Hansen

Dato : 23-10-07 12:21

> Findes der noget software, som kan fjerne alle rester af programmer, som
> er slettede? F.eks. rester i registreringsdatabasen?

> [...]

Jeg ville starte med denne: http://support.microsoft.com/kb/290301

Mvh, Lennart

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-10-07 17:21

Lennart Hansen wrote:

> Jeg ville starte med denne: http://support.microsoft.com/kb/290301

Den virker kun med Windows Installer - det er bestemt ikke alt der
anvender Windows Installer!

Jesper Poulsen