MS Windows
briani 27239
Opdatering af bærbar Pc.
Fra : T.

Dato : 20-10-07 21:38

Hej gruppe

Jeg har i dag formateret en bærbar pc total.
Er du ved at opdaterer den med de opdateringer der ligger ved Microsoft.

Men ved et par stykker af dem går skærmen i blå.
Og kommer ud med følgende fejlmeddelelse:

Kennel_data_inpage_error

Hvad er det lige der går galt?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen

Fra : Hagar

Dato : 20-10-07 23:03

"T." <boing727_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men ved et par stykker af dem går skærmen i blå.
> Og kommer ud med følgende fejlmeddelelse:

Prøv om du kan få nogle ideer her
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=Kernel_data_inpage_error&spell=1

Hagar

Fra : jama

Dato : 21-10-07 06:42

> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Hilsen
>Jeg ville prøve Bærbar gr. Måske fejl i Hardwaren
Mvh.Jama

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-10-07 07:50

> [...]
>
> Men ved et par stykker af dem går skærmen i blå.
> Og kommer ud med følgende fejlmeddelelse:

Kik her:

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/w2000Msgs/6096.mspx?mfr=true

Peter