Klippe hæk
Fra : Brother Tuck

Dato : 20-10-07 07:07

Hej NG.

Hvornår er det bedst at klippe en hyben hæk (den med de små vilde hyben) ?
Jeg agter at klippe den HELT ned da den er rigtig grim.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 20-10-07 08:08

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Hvornår er det bedst at klippe en hyben hæk (den med de små vilde hyben) ?
> Jeg agter at klippe den HELT ned da den er rigtig grim.
----------
Efter min mening når som helst.
Og ingen skade til at gøre det hvert år.

Flemming

Fra : Thomas

Dato : 20-10-07 21:48

On 20 Okt., 08:07, "Brother Tuck" <h...@mail.tdcadsl.dk> wrote:
> Hej NG.
>
> Hvornår er det bedst at klippe en hyben hæk (den med de små vilde hyben) ?
> Jeg agter at klippe den HELT ned da den er rigtig grim.

Det er lettest at gøre det om vinteren. Hvis du skærer den ned
jævnligt er du i stand til at gøre det med en hækkeklipper hvilket jo
gør sagen lettere.

VH

Thomas