MS Windows
briani 27239
Overvågningsprogram??
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 20-10-07 16:40

Hejsa, jeg leder efter et program som kan overvåge hvad der sker i Vista og
på netværket når Vista smider mit netkort. Programmet skal så lave en log
når forbindelsen forsvinder, sådan at jeg kan finde ud af hvad der
forårsager det. Det ser på nuværende tidspunkt ud til at være en blanding af
et driver problem blandet med en forkert opsætning i Vista, der skal
muligvis en fejlrettelse til. Men det kan jeg først vide når jeg har nogle
log filer:)

Nogen der kender et sådan program?

Helst et basalt et uden for mange andre funktioner jeg ikke har brug for.
Basic set skal det bare :

Logge HW hændelser
Logge netværks hændelser
Logge program hændelser

Jeg ved Vista har nogle log's men jeg tror MS har glemt noget der for de ser
ikke ud til at fungere som de skal og det som virker kommer med underlige
meldninger og fejlkoder som der ikke er nogen forklaring på. Klikker man på
online hjælp står der bare at hjælpen ikke er tilgængelig på mit sprog og
forsøger man så et andet sprog så virker det heller ikke.

Så det jeg søger er ikke et MS program, men et som virker, og kommer med
forståelige meldninger:)

Jan