Suunto EON interface
Fra : SH-Music - Søren Hed~

Dato : 17-10-07 07:21

Hejsa.....

Er der nogen der bruger Suunto EON interface til pc.....

Har lige købt et sæt, og kan ikke få interfacet til at blive synligt på min
COM-port..... Træls...

Gode råd savnes...

Mvh.
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-07 08:20

"SH-Music - Søren Hedegaard" <sh*FJERN*@sh-music.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige købt et sæt, og kan ikke få interfacet til at blive synligt på
> min COM-port..... Træls...

Jeg synes også, det er hundesvært; men check lige, om det er den rigtige COM
port.
....og så skal man fumle længe med at få gummi-dutterne sat lige ind på
EON'en.
Try, try and try again (
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : SH-Music - Søren Hed~

Dato : 17-10-07 08:58

Jeg er sikker på, at det er den rigtige port. Man kan jo også køre testen
fra programmet, som søger alle COM porte igennem. Men det virker lidt
bøvlet, at skulle lave kontakt ml. de 2 kontakter for at kunne registrere
den på COM-porten. Når det så alligevel ikke fungerer...

Når jeg så får kontakt, er det så nødvendig at skrue plastskærmen af
Suuntoen for at kunne overføre data. Jeg synes ikke kontakterne kan nå,
hvis skærmen er på...

Men jeg skal måske bare blive ved og blive ved, som du skriver ...

Mvh.Søren

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 17-10-07 09:30

On 17 Okt., 08:20, "SH-Music - Søren Hedegaard" <sh*FJE...@sh-
music.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der bruger Suunto EON interface til pc.....
>
> Har lige købt et sæt, og kan ikke få interfacet til at blive synligt på min

Kan det tænkes, at du ikke har installeret en usb-driver (hvis det er
et usb-stik)?
Eller har du tilsluttet enheden inden du installerede softwaren?

bedste hilsner

Flemming Pless

Fra : SH-Music - Søren Hed~

Dato : 17-10-07 10:29

Det er et serial stik, så der skal ikke installeres nogen usb-driver til
den.

Måske skal jeg prøve at afinstallere skidtet og så installere den igen...
Men jeg synes jeg har gjort som manualen fortæller, men det passer
selvfølgelig heller ikke altid..

Mvh. Søren