Projektor . .
Fra : Bock

Dato : 15-10-07 18:18

Hej,

Hvilken projektor vil i anbefale til undervisning med DSF powerpoint
præsentationen.

Der er vel både opløsning og støj niveau og tænke på..

mvh Lars

Fra : joppe

Dato : 15-10-07 21:28

Jeg ville tage en dir model med dobbeltpære og stereolyd. Remoten bør
være af makkerlinetypen og ikke den trådløse med cirkeltegn for ok
billede...
ku ik la være

Fra : jim

Dato : 16-10-07 09:13

On 15 Okt., 19:17, Bock <lars.b...@sletdetteGMAIL.COM> wrote:
> [...]
> præsentationen.
>
> Der er vel både opløsning og støj niveau og tænke på..

dk.teknik.tv+video

/jim

Fra : TT

Dato : 16-10-07 10:17

"Bock" <lars.bock@sletdetteGMAIL.COM> wrote in message
> [...]
> præsentationen.
>
> Der er vel både opløsning og støj niveau og tænke på..

Fedest der er en PP præs. så kan jeg endelig smide mine dias ud

-Torben

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 19-10-07 19:16

"TT" <trp@(skal lige pilles - ud hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Fedest der er en PP præs. så kan jeg endelig smide mine dias ud

øøøøøø har du været på dykker ferie de sidste par år ????

jeg tror det er ca 2 år siden der kom en CD fra DSF med PPT.

det er både godt og skidt, for den er lavet sådanne at du kan hvis du vil
synke så lavt, stort set starte den PPT fil og så bare lige knyttet et par
komentar til hver slidt og ellers læse dem op, og når presentationen er
færdig er kurset det også, (sådanne lidt PADI agtig, UNDSKYLD ))))

det betyder at man stort set ikke behøves at forberede sig eller noget som
helst, til gend gæld betyder det også at man får verdens kedeligeste
undervisning som eleverne ikke kan huske en skidt af 14 dage efter kurset.

desvære er der mange underviser der falder i den gryft, og dermed går fra at
være gode formidler, til elendige robotter, hvor eleverne sidder tilbage med
en føelelse af at det var spild at møde på, man kunne lige så godt bare
havde set den fil der hjemme.

så lad mig lige benytte lejligheden til at opfordre alle til at droppe den
for for brug af PPT.
og i stedet bruge det som vi bruger og brugte de gamle OH slit.

mvh Morten
www.divedata.dk
www.balticdyk.dk

Fra : Nikolaj M

Dato : 17-10-07 08:39

> [...]
> præsentationen.
>
> Der er vel både opløsning og støj niveau og tænke på..

Jeg har en Hitatchi rs 55 til salg, den har ikke kørt meget og der er
stadig garanti på den!

Det er en ok projektor i den billige pris klasse. Du kan få den for
4000 med lærred

/Vh Nikolaj

Fra : LauritsT

Dato : 18-10-07 09:49
Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 19-10-07 19:09

"Bock" <lars.bock@sletdetteGMAIL.COM> skrev i en meddelelse

> Hvilken projektor vil i anbefale til undervisning med DSF powerpoint
> præsentationen.

> Der er vel både opløsning og støj niveau og tænke på..

hejsa, vi købte for lidt over et år siden en Hitachi PJ-LC7 4:3
LCD-projektor til 5096,-
den virker RIGTIG godt, jeg er meget tilfreda med den, godt skarpt billede,
også når vi ser video på den,
den er rilig fint til formålet og efter min mening også god nok til hjemme
bio, efter mine standarter, (der er nok nogle hifi / bio nørder der vil sige
mig imod, men jeg er rigtig godt tilfreds)

vi har hængt den op under loftet så er den af vejen og man ligger ikke mærke
til støjen fra den.
lyden ved jeg ikke hvor god den er i den for vi køre det over vores anlæg

mvh Morten
www.balticdyk.dk