MS Windows
briani 27239
Logitech mus tilsluttet bærbar
Fra : Jan Tønder

Dato : 19-10-07 07:16

Hej.

Jeg har installeret en Logitech trådløs mus på min bærbare PC. Under
software-installationen stod der noget om at der var detekteret en anden
musefunktion (mouse pad på den bærbare). I dette vindue klikkede jeg blot
"Ja".

Det lader til at man både kan have Logitech musen og mouse pad tilsluttet på
én gang - begge dele virker også, når man har dette. Men er der noget jeg
skal være opmærksom på eller er alt bare super duber?

Hilsen

Jan

Fra : Max

Dato : 19-10-07 07:37

Hej Jan

> Men er der noget jeg skal være opmærksom på eller er alt bare super
> duber?

Det er helt normalt at der kan være tilsluttet flere pegeredskaber
på samme tid, så brug du bare løs, intet problem.

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 19-10-07 07:37

Jan Tønder wrote:

> Det lader til at man både kan have Logitech musen og mouse pad tilsluttet på
> én gang - begge dele virker også, når man har dette. Men er der noget jeg
> skal være opmærksom på eller er alt bare super duber?

Ja, at der ikke er nogen, der bruger din mus, men du selv bruger
touchpaden. Det kan gøre det ganske irriterende at bruge computeren.

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-10-07 21:54

Jan Tønder skrev:

> Det lader til at man både kan have Logitech musen
> og mouse pad tilsluttet på én gang - begge dele
> virker også

Jeg har lige prøvet med 3 trådløse, 2 med ledning og
2 ekstra tastaturer på en gang, det fungerer fint

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jan Tønder