/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
TDC Mobils blodige opgør med sekundtakseri~
Fra : --


Dato : 17-10-07 21:35

I dag kom så TDC Mobils nye abonnementstyper, og hvor er det dog en
stor skuffelse. Nu er der kun tale om minutafregnede abonnementer. Vil
man have sekundafregning, kan man kun få det med et minimumsforbrug på
200 kroner om måneden. Og som for at sige at "Vi hos TDC lader os ikke
presse", har man valgt at ændre på opkaldsafgiften. Ikke som man
skulle tro ved at fjerne den, men derimod ved at hæve den til 35 øre.

Hvor er det gamle TDC Mobil blevet af, hvor man kunne få et godt og
stabilt regningsabonnement. Hører TDC slet ikke efter hvad rigtig
mange kunder efterspørger. Godt at jeg nåede at få oprettet et af de
gamle regningsabonnementer, som nu ikke sælges længere. Men nye kunder
får et svært valg mellem de nye abonnementstyper.

Jeg er ikke så meget for abonnementer med optankning. Jeg kan godt
lide et abonnement, hvor man betaler sin regning på et fast tidspunkt,
uanset om man har ringet for en tier eller for en million. Men
efterhånden kan jeg godt se, at vil man have sekundtaksering og
gennemskuelige priser, så er der snart ikke nogen vej uden om
netabonnementerne.



 
 
snuden (17-10-2007)
Kommentar
Fra : snuden


Dato : 17-10-07 22:40


"--" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
news:uqrch35lfp8u3b8hq99ht3egfapdgdpuee@4ax.com...
>I dag kom så TDC Mobils nye abonnementstyper, og hvor er det dog en
> stor skuffelse. Nu er der kun tale om minutafregnede abonnementer. Vil
> man have sekundafregning, kan man kun få det med et minimumsforbrug på
> 200 kroner om måneden. Og som for at sige at "Vi hos TDC lader os ikke
> presse", har man valgt at ændre på opkaldsafgiften. Ikke som man
> skulle tro ved at fjerne den, men derimod ved at hæve den til 35 øre.
>
> Hvor er det gamle TDC Mobil blevet af, hvor man kunne få et godt og
> stabilt regningsabonnement. Hører TDC slet ikke efter hvad rigtig
> mange kunder efterspørger. Godt at jeg nåede at få oprettet et af de
> gamle regningsabonnementer, som nu ikke sælges længere. Men nye kunder
> får et svært valg mellem de nye abonnementstyper.
>
> Jeg er ikke så meget for abonnementer med optankning. Jeg kan godt
> lide et abonnement, hvor man betaler sin regning på et fast tidspunkt,
> uanset om man har ringet for en tier eller for en million. Men
> efterhånden kan jeg godt se, at vil man have sekundtaksering og
> gennemskuelige priser, så er der snart ikke nogen vej uden om
> netabonnementerne.

Hmm, ja det går den gale vej. Såvidt jeg kan se, takseres mobilextra200 og
clicksekund pr sek. De har da heldigvis stadig max tale..som er mere til mit
forbrug.

Snuden



-- (19-10-2007)
Kommentar
Fra : --


Dato : 19-10-07 17:53

On Wed, 17 Oct 2007 23:40:00 +0200, "snuden" <snudens@gmail.com>
wrote:

>
>"--" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
>news:uqrch35lfp8u3b8hq99ht3egfapdgdpuee@4ax.com...

>
>Hmm, ja det går den gale vej. Såvidt jeg kan se, takseres mobilextra200 og
>clicksekund pr sek. De har da heldigvis stadig max tale..som er mere til mit
>forbrug.
>
>Snuden
>

Ja, det er rigtigt. Vil man have noget, der ligner de abonnementer, de
havde før, så er der MobilExtra200. Men et minimumsforbrug på 200 kr.
om måneden er temmelig voldsomt, selv om det så også kun er i de
første 6 måneder. Havde de så blot bevaret det lille MobilExtra
abonnement, hvor man blot betalte abonnementet på 30 kr. om måneden,
ja så havde det jo været fair nok. Men som det er nu, kan man sige, at
TDc Mobil har fået en masse nye abonnementer, men der er blevet mindre
at vælge imellem hos dem.

Dog har jeg fået den opløftende meddelelse fra Kundeservice, at vi,
som har de gamle abonnementer (som jo altså blev solgt frem til og med
i tirsdags så helt så gamle er de heller ikke), bare kører videre som
om intet er hændt. Der sker ikke ændringer for os, men skifter vi
senere til et andet abonnement, kan vi aldrig vende tilbage til det
gamle.



Kim Larsen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-10-07 13:50

"--" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:uqrch35lfp8u3b8hq99ht3egfapdgdpuee@4ax.com:
> I dag kom så TDC Mobils nye abonnementstyper, og hvor er det dog en
> stor skuffelse. Nu er der kun tale om minutafregnede abonnementer. Vil
> man have sekundafregning, kan man kun få det med et minimumsforbrug på
> 200 kroner om måneden. Og som for at sige at "Vi hos TDC lader os ikke
> presse", har man valgt at ændre på opkaldsafgiften. Ikke som man
> skulle tro ved at fjerne den, men derimod ved at hæve den til 35 øre.
>
> Hvor er det gamle TDC Mobil blevet af, hvor man kunne få et godt og
> stabilt regningsabonnement. Hører TDC slet ikke efter hvad rigtig
> mange kunder efterspørger. Godt at jeg nåede at få oprettet et af de
> gamle regningsabonnementer, som nu ikke sælges længere. Men nye kunder
> får et svært valg mellem de nye abonnementstyper.
>
> Jeg er ikke så meget for abonnementer med optankning. Jeg kan godt
> lide et abonnement, hvor man betaler sin regning på et fast tidspunkt,
> uanset om man har ringet for en tier eller for en million. Men
> efterhånden kan jeg godt se, at vil man have sekundtaksering og
> gennemskuelige priser, så er der snart ikke nogen vej uden om
> netabonnementerne.

Det spændende er hvornår de begynder at pille godt og grundigt ved
Telmore

--
Med venlig hilsen
Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com


Lars Klintholm (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Lars Klintholm


Dato : 18-10-07 16:50

Den 18 okt 2007 skrev Kim Larsen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Det spændende er hvornår de begynder at pille godt og grundigt ved
> Telmore

Skulle det ske, så er der snart andre muligheder på TDCs net:
http://www.happiimobil.dk/

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm

Ivar Madsen (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 18-10-07 17:55

Lars Klintholm skrev:


> Skulle det ske, så er der snart andre muligheder på TDCs net:
> http://www.happiimobil.dk/

ROTFL


-- (19-10-2007)
Kommentar
Fra : --


Dato : 19-10-07 17:59

On Thu, 18 Oct 2007 14:49:40 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"--" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:uqrch35lfp8u3b8hq99ht3egfapdgdpuee@4ax.com:

>
>Det spændende er hvornår de begynder at pille godt og grundigt ved
>Telmore


Ja, ikke mindst fordi TDC Mobil nu selv har lavet to netabonnementer,
Click Sekund og Click Minut, som ligner Telmore til forveksling. Hvad
er nu meningen med det?

Alle har spået, at lanceringen af BiBoB ville påvirke de store
selskaber, og det er også rigtigt. men ingen havde vist forventet, at
rystelsen ville munde ud i, at de store selskaber i stedet for at
sætte priserne ned har valgt at sætte dem op nærmest som efter en
fælles aftale.


Jørgen E. (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Jørgen E.


Dato : 18-10-07 21:26


"--" <-@-.dk> skrev i en meddelelse news:uqrch35lfp8u3b8hq99ht3egfapdgdpuee@4ax.com...
> Jeg er ikke så meget for abonnementer med optankning. Jeg kan godt
> lide et abonnement, hvor man betaler sin regning på et fast tidspunkt,
> uanset om man har ringet for en tier eller for en million. Men
> efterhånden kan jeg godt se, at vil man have sekundtaksering og
> gennemskuelige priser, så er der snart ikke nogen vej uden om
> netabonnementerne.
>

Både Telia og Sonofon har da det du efterspørger så der er da ingen
grund til at gå og være træt af TDC. Jeg kender ikke deres priser, men
det skulle undre om de er dyrere. Mht. dækning eller andet har jeg aldrig
oplevet problemer med Telia. Det er selvfølgelig ikke det samme som det
ikke kan ske, men det kan det for alle selskaber.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408935
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste