MS Windows
briani 27239
Fejl i Vista Control Panel
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 18-10-07 20:53

Hej.

Jeg kører med Vista Ultimate engelsk version.
Efter jeg har installeret Nero 8.0 kan jeg ikke åbne Control Panel.
Jeg får fejlen der lyder: Windows Explorer has stopped working. Så har jeg
muligheden for at genstarte programmet, eller tjekke online efter en
løsning. Ingen af delene virker og jeg ryger bare tilbage til skrivebordet.
Jeg kan som sagt ikke afinstallere Nero da jeg ikke kan komme ind i kontrol
panelet. Har prøvet at starte op i fejlsikret (safe mode) og der er samme
problem. Jeg kan se i fejlbeskrivelsen at det må være Nero som laver fejlen.
(se nedenfor)
Er der nogen der kan hjælpe mig, da jeg næsten ikke kan overskue at
installere forfra, men jeg kan jo blive nødt til det :) Nogen som kan
hjælpe? På forhånd tak.

Problem signature:
Problem Event Name: BEX
Application Name: explorer.exe
Application Version: 6.0.6000.16386
Application Timestamp: 4549b091
Fault Module Name: NeroBurnRights.cpl
Fault Module Version: 2.3.0.0
Fault Module Timestamp: 46effaef
Exception Offset: 00008314
Exception Code: c000000d
Exception Data: 00000000
OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Locale ID: 1030
Additional Information 1: 65d2
Additional Information 2: c74827d48c06267d6a900e7a8c8fc750
Additional Information 3: 3690
Additional Information 4: cc52c7133859001f343ab5e1e07c6430

Read our privacy statement:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409

--
Med Venlig Hilsen

Kenneth Larsen

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 18-10-07 21:20

Hej.

> [...]
> Additional Information 3: 3690
> Additional Information 4: cc52c7133859001f343ab5e1e07c6430

Hej igen.

Jeg fandt løsningen fra en venlig sjæl på www.hardwareonline.dk. Jeg er
åbenbart ikke den eneste der har haft problemet. Han havde følgende svar:

(En løsning er at installere uden NeroBurnRights, det er nemlig det der
fucker. Ellers går du bare ind i programmer mappen, nero, nero tools/toolkit
(kan ikke lige huske det). Der omdøber du bare neroburnrights.cpl til et
eller andet. Så er problemet løst. )

Så ved I det hvis andre har samme problem.

Mvh Kenneth

Fra : Allan / Kolding

Dato : 19-10-07 21:00

Tak..