MS Windows
briani 27239
vista og Internet Explore 7
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 17-10-07 22:07

hej allesammen
jeg vil høre om der er nogen af jer der har et par tips til hvordan man kan
fjerne knapper i internet explore 7 findes der et tweak program som kan gøre
det ? de knapper som jeg vil ha væk er dem som er ved adresselinjen som er
så du kan tilføje fortrukne

mvh jeppe

Fra : Akadut

Dato : 17-10-07 23:20

"Jeppe Søndergaard" <Jeppe@hobby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan gøre det ? de knapper som jeg vil ha væk er dem som er ved
> adresselinjen som er så du kan tilføje fortrukne

Start med at reparere dit tastatur, så det kan skrive majuskler..