MS Windows
briani 27239
Vista og Raid0
Fra : Mathias

Dato : 15-10-07 10:52

Hej alle

Jeg har problemer med at min forholdsvis nye computer yder dårligt under
Vista - det er klart disken som er flaskehals, den læser/skriver konstant
mens cpu/ramforbrug ikke er nævneværdigt.
Har nogen prøvet om det hjælper at køre med to diske i raid0 (som mit
bundkort understøtter), som jo i teorien giver dobbelt diskydelse?

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : Henning

Dato : 15-10-07 11:11

Slå indeksering fra.

Fra : Mathias

Dato : 15-10-07 11:14

> Slå indeksering fra.

Har prøvet det, samt 110 andre former for optimering, uden det sådan rigtig
hjalp.

-Mathias

Fra : Asle Bjerva

Dato : 15-10-07 21:40

Mathias wrote:

> Har prøvet det, samt 110 andre former for optimering, uden det sådan
> rigtig hjalp.
>
> -Mathias

Vista vil drive ekstrem swapping med lite minne. Hvor mye har du installert
?
--
AsleB;Oslo

Fra : Mathias

Dato : 16-10-07 20:25

> Vista vil drive ekstrem swapping med lite minne. Hvor mye har du
> installert ?

2048 mb ram

-Mathias