MS Windows
briani 27239
print2tiff2fax
Fra : Per Münster

Dato : 15-10-07 10:05

Jeg mangler to redskaber:

a) Jeg skal bruge en printdriver, der uden brugerinteraktion kan danne en
tiff-fil - med løbenummer, dato eller andet der gør filerne individuelle -
og lægger disse i en mappe
b) Jeg skal kunne faxe tiff-filerne fra punkt (a) - igen skal det kunne
skrues sammen, så der ikke skal være brugerinteraktion - der skal nok være
en kommunikationsparameter, der sammenbinder tiff-fil-navn og modtagers
fax-nummer.

Hvem kender sådan noget som enten pay-ware eller free-ware?

MVH

Per Münster

Fra : Eliasen

Dato : 15-10-07 10:09

"Per Münster" <nospam@nospam.xx> wrote in message
> [...]
> fax-nummer.
>
> Hvem kender sådan noget som enten pay-ware eller free-ware?

Jeg synes jeg kan mindes, at "WinFax 10" kunne behandle dokumenter i en
"watched folder". Den installerer også en printerdriver, men om du helt kan
undgå brugerinteraktion kan jeg ikke huske.

--
Eliasen