MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fjernelse af mulighed for at rulle opdater~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-10-07 10:20

Er det ikke noget med at man kan fjerne opdateringer, og at XP gemmer en
masse, for at kunne gøre det?

Hvordan fjerner jeg det der gemmes?
Jeg har ikke noget plads på mit C: og kan ikke regtigt finde nogen store
filer jeg kan slette, og mindere end 50 MB er altså alt for lidt,,,

Jeg havde engang for længe længe siden, et program, som viste grafisk, hvad
der ligger af filer, og hvor store de er, jeg kan bare ikke finde det nu,
og kan ikke huske om det var et WIN, eller LINUX program, nogen der har en
ide om hvad det kan have været for et program?

Fra : kep

Dato : 14-10-07 10:36

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og kan ikke huske om det var et WIN, eller LINUX program, nogen der har en
> ide om hvad det kan have været for et program?

Hej
Prøv at kigge her
http://www3.telus.net/dandemar/spack.htm

kep

Fra : poul.b.hansen

Dato : 14-10-07 14:00

> [...]
> og kan ikke huske om det var et WIN, eller LINUX program, nogen der har en
> ide om hvad det kan have været for et program?

hej
ccleaner marker hotfixafinstallasioner
mvh
poul

Fra : John

Dato : 14-10-07 15:15

> [...]

> hvad
> der ligger af filer, og hvor store de er, jeg kan bare ikke finde det nu

Lidt at lege med:

http://www.snapfiles.com/get/windirstats.html

http://www.snapfiles.com/get/sequoia.html

http://www.snapfiles.com/get/overdisk.html

http://www.snapfiles.com/get/jdiskreport.html

http://www.snapfiles.com/get/disktective.html

http://www.snapfiles.com/reviews/disk-space-visualizer/zadisk.html

John

Fra : Jørgen E.

Dato : 14-10-07 15:12

> [...]
> og kan ikke huske om det var et WIN, eller LINUX program, nogen der har en
> ide om hvad det kan have været for et program?

Det kunne måske være dette program ;

http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

Fra : KentBM

Dato : 14-10-07 15:45

Ivar Madsen wrote:
> Hvordan fjerner jeg det der gemmes?
> Jeg har ikke noget plads på mit C: og kan ikke regtigt finde nogen store
> filer jeg kan slette, og mindere end 50 MB er altså alt for lidt,,,
Har du ikke overvejet i stedet for at slette, så skifte harddisken ud
med en større?

Med et lille utility-program kan alt fra den gamle hardddisk overføres
til den nye og så har du en harddisk, som kan sættes i et ekstern
kabinet og bruges til for eksempel backup.

--

Kent