Backup af data fra Office 2007
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-07 18:40

Jeg skal have geninstalleret mit system og vil gerne lave et backup af både
mails og kontakter.

Men jeg kan ikke finde den backup-funktion der var i Office 2003.

Hvordan gør jeg det nemmest?

/Martin

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-10-07 22:36

"Martin Nielsen [5220]" <prepsSNABELAos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> både
> mails og kontakter.
>
> Men jeg kan ikke finde den backup-funktion der var i Office 2003.

Filer - Importer/eksporter - Eksporter til en fil - Privatmappefil (.pst) -
Private mapper
Den kan du udvide ved at trykke på kryds, hvorved du selv kan til- og
fravælge de dele du ønsker backup af.

Kurt

Fra : Martin N \(5220\)

Dato : 17-10-07 16:45

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev

> [...]
> (.pst) -
> Private mapper
> Den kan du udvide ved at trykke på kryds, hvorved du selv kan til- og

Nu har jeg prøvet dit forslag, men der kom ikke email-konti og kontakter
med.
Og nu er det for sent - øv !!

Disse informationer er åbentbart ikke lagret i pst-filen.

/Martin

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-10-07 01:29

"Martin N (5220)" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med.
> Og nu er det for sent - øv !!
>
> Disse informationer er åbentbart ikke lagret i pst-filen.

Du må have gjort noget galt. Jeg har lige gjort det igen, og det virkede
også for kontaktpersonerne i en pst.fil.

Kurt