reperation af hardware?
Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 11-07-01 21:09

jeg vil gerne vide hvorlangt tid forhandleren har til at få lavet ens
hardware. Manden i den lokale pcbiks siger 6 uger er det korrekt, og hvis
ja, kan man kræve noget hvis der ikke er sket noget inden for de 6 uger
eller hvad skal man gøre?

Mikael

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 11-07-01 21:27

Jeg har en gang prøvet at svare på et tilsvarende spørgsmål, men fik en over
næsen. Jeg vil råde dig til at stille spørgsmålet i dk.videnskab.jura. Der
vil du få en bedre rådgivning, end af os andre "computer-tosser".

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-07-01 21:29

> [...]
> hardware. Manden i den lokale pcbiks siger 6 uger er det korrekt, og hvis
> ja, kan man kræve noget hvis der ikke er sket noget inden for de 6 uger

Du får nok skæld ud for at bruge en forkert gruppe. Men ingen hardware tager
så lang tid at reparere. Er det en garantisag? Loven siger "en rimelig tid",
og hvad er så det? 6 dage må være passende, afhængig af hvad fejlen er.
Skriv nogle flere oplysninger (i den rigtige gruppe).
/Steen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 12-07-01 02:26

Du kan prøve at kigge på www.retsinfo.dk der er der vist nogle oplysninger i