/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Bibob... Tak for opdateringen!
Fra : Mads Stetter


Dato : 03-10-07 15:54

Har lige modtaget brev fra bibob, og nu kan det ikke vare længe!

Selvfølgelig ikke nogen dato... Men det er nok mere af hensyn til
konkurenter!

Men endnu en gang.. Glæder mig til at blive kunde hos Frank Rasmussen igen!
Han ved sku hvad kundeservice handler om...

Da han havde telmore og tidligere image scandinavia sad han selv og
besvarede spørgsmål her i grupperne og tog vores kritik/ros til
efterretning! Det spiller bare max sådan noget...

Håber ikke man bliver skuffet

MVH Mads Stetter





 
 
Johan Holst Nielsen (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Johan Holst Nielsen


Dato : 03-10-07 17:12

Mads Stetter wrote:
> Har lige modtaget brev fra bibob, og nu kan det ikke vare længe!
>
> Selvfølgelig ikke nogen dato... Men det er nok mere af hensyn til
> konkurenter!
>
> Men endnu en gang.. Glæder mig til at blive kunde hos Frank Rasmussen igen!
> Han ved sku hvad kundeservice handler om...
>
> Da han havde telmore og tidligere image scandinavia sad han selv og
> besvarede spørgsmål her i grupperne og tog vores kritik/ros til
> efterretning! Det spiller bare max sådan noget...

Og dem der gerne vil have ordlyden af mailen:

"Kære kommende kunde,

Tiden nærmer sig hastigt hvor vi åbner dørene til vores nye
mobiltelefoni service, der fokuserer på enkelthed og konkurrencedygtige
priser. Vi lægger ud med 1 øre i sekundet, vi tager ikke nogen
opkaldsafgift, og SMS koster kun 15 øre. Check øvrige priser på
www.BiBoB.dk.

Internt går det stærkt, vi har her pr. 1. oktober sagt velkommen til 10
nye medarbejdere, således at vi i dag har en medarbejderstab på i alt 28
medarbejdere. Hvis du, eller nogen i din omgangskreds er interesseret i
at arbejde for BiBoB, er alle ledige stillinger opslået på vores
hjemmeside (https://www.bibob.dk/8/6/job.html).

Som konsekvens af vi snart lancerer vores mobilservice, er det også ved
at være sidste mulighed for at købe produkter i vores web-shop, der
efter lanceringen udelukkende vil henvende sig til BiBoB kunder.

Dette er sidste opdatering, inden vi lancerer vores mobilservice, hvor
vi naturligvis byder på en lille overraskelse i forhold til vores
lancering 

Mange BiBoB-hilsner,
Frank Rasmussen"

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Bertel Lund Hansen (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 03-10-07 18:24

Mads Stetter skrev:

> Men endnu en gang.. Glæder mig til at blive kunde hos Frank Rasmussen igen!
> Han ved sku hvad kundeservice handler om...

Han plejer nu ellers at søsætte firmat før han begynder at
reklamere.

Kundeservice er for mig ikke en gang luftkasteller.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Mads Stetter (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 03-10-07 18:36

Bertel Lund Hansen wrote:
> Mads Stetter skrev:
>
>> Men endnu en gang.. Glæder mig til at blive kunde hos Frank
>> Rasmussen igen! Han ved sku hvad kundeservice handler om...
>
> Han plejer nu ellers at søsætte firmat før han begynder at
> reklamere.
>
> Kundeservice er for mig ikke en gang luftkasteller.

He he.. nu bliver du jo også skræmt af en sølle lyd på hjemmesiden, som godt
nok er irriterende, så måske det ikke er noget for dig!

Jeg har i hvert tilfælde været yderst tilfreds med samtlige ting han har
lavet.. Så jeg er glad og trofast indtil andet er bevist!

MVH Stetter
Optimist



Peter (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 03-10-07 18:46


> Jeg har i hvert tilfælde været yderst tilfreds med samtlige ting han har
> lavet..

- og du er så en af de 10 nyansatte formoder jeg ??

*LOL*

--
Peter



Mads Stetter (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 03-10-07 19:40

Peter wrote:
>> Jeg har i hvert tilfælde været yderst tilfreds med samtlige ting han
>> har lavet..
>
> - og du er så en af de 10 nyansatte formoder jeg ??
>
> *LOL*

Nej, dog ikke. Bor aaalt for langt væk til det. Men blot gammel kunde i
begge af hans tidligere virksomheder.

MVH Stetter



Bertel Lund Hansen (04-10-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 04-10-07 13:51

Mads Stetter skrev:

> Jeg har i hvert tilfælde været yderst tilfreds med samtlige ting han har
> lavet.

Jamen, det har jeg skam også. Jeg blev Imagekunde ret kort efter
at jeg kom på internettet, og jeg sprang på Telmore så snart det
var startet - men ikke før.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

Karsten Andersen (04-10-2007)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 04-10-07 13:36

Wed, 3 Oct 2007 16:53:49 +0200, skrev Mads Stetter, på 19 linier, i
<4703acff$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, :

>Har lige modtaget brev fra bibob, og nu kan det ikke vare længe!
>
>Selvfølgelig ikke nogen dato... Men det er nok mere af hensyn til
>konkurenter!
>
>Men endnu en gang.. Glæder mig til at blive kunde hos Frank Rasmussen igen!
>Han ved sku hvad kundeservice handler om...
>
>Da han havde telmore og tidligere image scandinavia sad han selv og
>besvarede spørgsmål her i grupperne og tog vores kritik/ros til
>efterretning! Det spiller bare max sådan noget...
>
>Håber ikke man bliver skuffet
>
>MVH Mads Stetter

Som i gamle dage "Venter på frank".
Ja nogen ved nok hvorfor

Vil sgu have kunde nummer 46 igen

--
MVH Karsten
Horsens

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408935
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste