Billig træbeskyttelse
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-10-07 11:28

Har nogen her i panelet erfaring med de billige træbeskyttelser man kan købe
forskellige steder, f.eks Netto, Aldi etc??

Har i Netto set 2,5 liter heldækkende til Kr. 40.00 !
Min nabo har lige købt samme mængde hos jem & fix for over Kr, 500.00.

(Hvordan pokker kan man proppe så meget værdi ned i en 2,5 liters dåse?

En og anden farvehandler vil nok påstå at man får ikke mere end man betaler
for.
Selv har jeg smurt vinduerne med det dyre for langt over 8 år siden, og de
er - bortset fra at farven falmer - stadig intakte.

Men hvad med den billige? Holder det?

Flemming Svendsen

Fra : Mads

Dato : 11-10-07 16:34

On Thu, 11 Oct 2007 12:28:12 +0200, "Flemming Svendsen"
<zeus2@SLETMIGmail.dk> wrote:

>(Hvordan pokker kan man proppe så meget værdi ned i en 2,5 liters dåse?

Det kan man heller ikke.
Sådan en dåse indeholder 2,5 L terpentin tilsat lidt frugtfarve.

Husk !
TANSTAAFL

( There ain't no such thing as a free lunch )

Mads

Fra : Max

Dato : 11-10-07 16:56

Hej Flemming

> Men hvad med den billige? Holder det?

Hvad tror du selv, prøv at kikke tilbage i gruppen,
spørgsmålet har været diskuteret et utal af gange.

--
Mvh Max

Fra : KalleKnas

Dato : 11-10-07 21:05

Tjaa min nabo har brugt kasseret motorolie fortyndet med lidt diesel og hans
plankeværk har da stået i over 30 år
Karsten

Fra : Jacob Andersen

Dato : 12-10-07 19:36

> Tjaa min nabo har brugt kasseret motorolie fortyndet med lidt diesel og
> hans plankeværk har da stået i over 30 år
> Karsten

Det er temmeligt dumt, motorolie er stoppet til randen med giftige
tungmetaller osv, der langsomt forurener jorden under plankeværket.
Mvh
Jacob