MS Windows
briani 27239
Kontext Menu XP..?
Fra : Allig8or

Dato : 11-10-07 00:12

Hos en bekendt,sker der følgende, når man i stifinder f.eks. vælger X antal
billeder,derefter højreklikkes/og vælges"send til postmodtager"/Windows
spørger om billederne skal reducres i størrelse/"OK"/derefter, åbner den
tilsyneladende Outlook, ikke Outlook Express......hvor kan man rette
dette...?

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-10-07 14:44

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> størrelse/"OK"/derefter, åbner den tilsyneladende Outlook, ikke Outlook
> Express......hvor kan man rette dette...?

Kunne tyde på at Outlook er sat til at være dit standard mail program.
Det kan ændres på flere måder bl.a. denne:

Start > alle programmer > Angiv programadgang og -standarder

Der kan du ændre dine 'default' programmer

Mvh
Peter Jensen

Fra : Allig8or

Dato : 11-10-07 19:18

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det kan ændres på flere måder bl.a. denne:
>
> Start > alle programmer > Angiv programadgang og -standarder
>
> Der kan du ændre dine 'default' programmer

Hej Peter
Tak for svar,Jeg glemte jo at skrive det var XP,men Jeg fik det ændret i
indstillinger i Outlook Express.........