MS Windows
briani 27239
Vista overtager styring af skærmopløsning
Fra : P V Jørgensen

Dato : 10-10-07 21:10

Jeg mener, de optimale skærmindstillinger for min HP Pavilion med Vista
Premium er
1280x800, da denne indstilling ikke forvrænger billedet.
Imidlertid går den tilbage til 1024x768 efter genstart/dvale/standby. Er der
nogen
mulighed for at holde den høje indstilling?

PV Jørgensen

Fra : Jama

Dato : 11-10-07 09:14

"P V Jørgensen" <pvfjern@NIXprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen
> mulighed for at holde den høje indstilling?

Igen et problem med Vista og hvorfor man bør beholde XP. Ang. dit problem er
du sikker på din PC kan klare den opløsning 1280x800? prøv HPs Hjemmeside og
se, hvad PCen kan klare af opløsninger, og slå så Vistas indstilling fra,
hvor du skal gi tilladelse til alt, hvad du foretager dig på PCen, hvis du
ikke har gjort det endnu.
Mvh.Jama

Fra : P V Jørgensen

Dato : 11-10-07 15:13

Jeg kan sagtens indstille skærmen til 1280x800, men vista resetter til
1024x768 efter genstart/dvale/standby. Er der monstro en "global"
indstillingsmulighed?
Jo, advarslerne er slået fra.

PV Jørgensen

Fra : Jama

Dato : 11-10-07 18:34

> [...]
> Jeg kan sagtens indstille skærmen til 1280x800, men vista resetter til
> 1024x768 efter genstart/dvale/standby. Er der monstro en "global"

Har du spurgt HP ang. dit problem, tag tlf.!!!! og ring. De kan fortælle
dig, hvad der er galt.
Mvh.Jama

Fra : P V Jørgensen

Dato : 11-10-07 19:58