Ta en titt da vel ;-)
Fra : Knut Ausland

Dato : 11-07-01 10:46

Er det mulig å få litt konstruktiv kritikk på min "nye" webside ?? Tidligere
har det blitt mye RIS, og håper at siden er blitt bedre.

På Forhånd takk !!

Mvh.
Knut A. Ausland

PS ! Skriv gjerne tilbakemeldinger på "tilbakemeldingsskjema" på min side

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-07-01 10:55

Prøv dk.edb.internet.webdesign.ris+ros og så skal du nok angiv et link ?

Fra : Knut Ausland

Dato : 11-07-01 11:01

URL følger ( huff så flaut å glemme den da www.digicam.no

Fra : Emil

Dato : 12-07-01 12:45

"Knut Ausland" <knutaa@msn.com> wrote in

> Er det mulig † f† litt konstruktiv kritikk p† min "nye" webside ??
> Tidligere har det blitt mye RIS, og h†per at siden er blitt bedre.

Som Uffe K. også sagde hører dette indlæg til i
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.. men her kommer der da lidt kritik:
Grundlæggende er siden ok.. men fjern den faldende tekst, counteren og
google søgeren fra forsiden - det passer ikke til på en firma side.

--
*/Emil

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy."
- Benjamin Franklin.