Parketgulv på gulvvarme
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 08-10-07 20:16

Jeg skal udskifte nogle gulvtæpper på et par værelser med et parketgulv.
Gulvet er beton med gulvvarme og jeg har fået noget parketunderlag i rulle i
noget plastskumlignende. Der står at det er lyddæmpende og isolerende. Jeg
mener at det nok ikke bør være isolerende pga varmeøkonomien i
gulvvarmeanlægget. Hvad er det bedste underlag?

VH
Jørgen Kærsgaard

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 09-10-07 23:11

Jørgen Kærsgaard wrote:
> [...]
> lyddæmpende og isolerende. Jeg mener at det nok ikke bør være
> isolerende pga varmeøkonomien i gulvvarmeanlægget. Hvad er det bedste

en tynd skum-folie agtig ting... minder meget om det som pakker nogle gange
leveret i (eller nærmere som varer der er sendt er leveret i)...
det er efter min mening det nemmeste at arbejde med og giver fin
udjævning/lyddæmpning...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw