White Outdoor havetraktorer ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-07 19:13

Hej NG.

Er der nogen som kender mærket White Outdoor mht. havetraktorer ?
Jeg overvejer en ny havetraktor i prisklassen op til 15.000 kr og kan
få en LT 542H til 14.000:
http://www.whiteoutdoor.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_10301_17502_84856_33779_-1

--
Christian

Fra : Henning Lund

Dato : 05-10-07 20:41

Christian B. Andresen tastede:
> [...]
> ?
> Jeg overvejer en ny havetraktor i prisklassen op til 15.000 kr

19,5HK på en cylinder, hvorfor faen laver de ikke en med to
cylindre i stedet? Jeg har en Yardmann med kost, 2 cylindret
12,5HK, den kan bare ikke slåes ihjel. Nå never mind, jeg kender
ikke mærket ud over det ligner wheelhorse mfl. Hvorfor netop
dette mærke?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : -::PH::-

Dato : 05-10-07 21:04

"Henning Lund" <

> 19,5HK på en cylinder, hvorfor faen laver de ikke en med to cylindre i
> stedet?

Ja, det kan være noget af en rystende affære med en så stor enstamper. Of
hvoffer fortæller de ikke hvad mærke motoren er?

Per

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-07 21:29

On 5 Okt., 22:04, "-::PH::-" <no-s...@no-spam.dk> wrote:
> "Henning Lund" <

> Ja, det kan være noget af en rystende affære med en så stor enstamper. Of
> hvoffer fortæller de ikke hvad mærke motoren er?

Det undrer også mig, og jeg har mailet White Outdoor.

--
Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-07 21:30

On 5 Okt., 21:41, "Henning Lund" <fa...@fakeadresse.com> wrote:
> Christian B. Andresen tastede:

> 19,5HK på en cylinder, hvorfor faen laver de ikke en med to
> cylindre i stedet?

Pris vel ?

> Jeg har en Yardmann med kost, 2 cylindret
> 12,5HK, den kan bare ikke slåes ihjel. Nå never mind, jeg kender
> ikke mærket ud over det ligner wheelhorse mfl. Hvorfor netop
> dette mærke?

Ikke noget specielt, bare undersøgelse af markedet.

--
Christian

Fra : enkvinde

Dato : 05-10-07 22:09

[...]

Hej Christian

Kender ikke det specifikke mærke, men vi købte sidste år en 18 hk af mærket
MTD. Den knokler som en lille hest på en 30 000 m2 kuperet grund og har
formået at gøre det til ug

Lige nu er den på jubilæumsbud til 11 500.- og kan måske være værd at tage
med i dine overvejelser.

http://mtd.dk/produkter.t?produkt=65

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 05-10-07 22:26

Jeg har MTD 12,5 hk super tidl haft MURRAY også super god 12,5 hk er
rigeligt
kører meget stabilt disse havetraktorer er lavet over samme læst MTD andre
gearkasser

Fra : A.Kaup

Dato : 06-10-07 10:33

> Ja, det kan være noget af en rystende affære med en så stor enstamper. Of
> hvoffer fortæller de ikke hvad mærke motoren er?

Fra websiden:
>19.5 HP* single cylinder engine for longer engine life, quieter operation and a smoother ride.

Hmm - lyder ikke til at være muligt i mine ører - men synes at
traktoren ser spændende ud til prisen ellers - hvis ellers resten af
omtalen er mere sandfærdig end den første linie!

Mvh. Andreas.