Male på gipsplader?
Fra : -::PH::-

Dato : 24-09-07 08:42

Kan man male direkte på papiret på en gipsplade med almindelig
plastikmaling, eller skal der gøres noget andet først?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-07 10:22

On 24 Sep., 09:42, "-::PH::-" <no-s...@no-spam.dk> wrote:
> Kan man male direkte på papiret på en gipsplade med almindelig
> plastikmaling, eller skal der gøres noget andet først?

Jeg vil grunde med microdisper først.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-09-07 10:38

Hej!

-::PH::- wrote:

> Kan man male direkte på papiret på en gipsplade med almindelig
> plastikmaling, eller skal der gøres noget andet først?

Gik fint for mig. Brugte dog noget grundmaling først (havde noget
vævfylder til at stå alligevel :)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Max

Dato : 24-09-07 15:37

Hej

> Kan man male direkte på papiret på en gipsplade med almindelig
> plastikmaling, eller skal der gøres noget andet først?

Det er vel nærmest det perfekte underlag at male på med
plastmaling.

--
Mvh Max