webspeed og ftp-server
Fra : DocBill

Dato : 10-07-01 23:25

jeg har netop installeret g6 og alt ser fint ud på min maskine når jeg
checker det via wincommander med localhost eller 192.168.0.135.
Bruger jeg derimod den ip jeg får ved check på www.myip.dk der er
194.239.146.71 og port 21, ser det ud som om jeg logger på men, mappen
er tom.

Ligeledes hvis andre forsøger. Hvad gør jeg forkert?

jan klausen

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 11-07-01 02:43

Hvad er G6 ??

Fra : DocBill

Dato : 11-07-01 05:10

On Wed, 11 Jul 2001 03:42:52 +0200, "Leo Vaeversted"
<leo@vaeversted.nu> wrote:

>Hvad er G6 ??

se
http://www.netknowledgebase.com/tutorials/g6server.html#top

Fra : DocBill

Dato : 11-07-01 14:35

Så virker den.
Jeg havde installeret G6 på en tilfældig pc på netværket. Det skal
åbenbart være der hvor kabelmodemet er sat til?

jk

Fra : Casper Thomsen

Dato : 25-07-01 16:25

Ja, for ellers skal du route ip-trafikken hen til den givne pc.

Mvh
Casper