mus
Fra : Craig David

Dato : 10-07-01 22:38

Jeg tænker på at købe en ledningsfri mus. Hvilken er god til prisen?

/CD

Fra : Lind

Dato : 10-07-01 23:04

Logitech Cordless Mouseman Wheel er jeg fuldt ud tilfreds med.
Har også fået gode anmeldelser...
Koster 3-400 kroner

VH.

Lind

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-07-01 23:24

Med Logitech går du ikke galt i byen, men den koster også lidt mere end en
noname mus.
Men køb en radiostyret.

Jeg er godt nok blevet lidt vild med den nye optiske fra trust med
opladelige batterier og cradle.
se www.trust.com

Brian

Fra : peet_dk

Dato : 11-07-01 11:11

> Jeg er godt nok blevet lidt vild med den nye optiske fra trust med
> opladelige batterier og cradle.
> se www.trust.com

ja den ser sku' da egentlig meget cool ud :)
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12328
--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com