300 bar på Bornholm
Fra : Ib Tinning

Dato : 08-10-07 21:36

en kammerat og jeg tager til Bornholm nu på lørdag og vil derfor høre om der
er nogle der ved om det er muligt at få fyldt 300 bar på flaskerne på
solskinsøen

mvh Tinning

Fra : Jesper Munk

Dato : 08-10-07 21:54

Hej Ib.
Vi kan ikke i klubben men, prøv Peter Wulf. Dykkercenter bornholm 40152730
Vil i på noget vrag ? i så fald må du lige give lyd fra dig.
mvh Jesper

Fra : Ib Tinning

Dato : 08-10-07 21:55

det bliver vist mest hygge dyk for vi er rimeligt nye under vandet og har
kun open water end til videre så må ikke gå så dybt men hvis der findes
nogle der ikke ligger alt for dybt er vi meget interesseret .

vi kommer over lørdag og så kommer konerne tirsdag aften og så er det
familie hygger resten af ugen

Fra : Jesper Munk

Dato : 09-10-07 18:24

Av den bliver svær. jeg kender ingen vrag lavere end 20 meter. og det ligger
langt væk
Arh det er også løgn jeg kender en kutter der ligger på 17 meter men der er
15 mil derud

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 09-10-07 18:43

Vestevig, Butjadingen og Peppe er 3 ok vrag - alle på ca 17 meter...

Fra : Jesper Munk

Dato : 09-10-07 20:53

Du har ret claus. Butjadingen havde jeg lige glemt. Peppe er der 21 m.
dybeste sted og 12 m. hvis man kan
ramme kedlerne

Fra : Ib Tinning

Dato : 10-10-07 13:13

er der så nogle steder jeg kan finde ud af hvor de gemmer sig så de er til
at finde for en som ikke er sted kendt på Bornholm

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 10-10-07 15:55

Peppa kan du finde på nettet. http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?wreckid=623

Men de ligger alle i en afstand fra kysten der gør at du skal have fat i en
som kan sejle dig.
Og alle der kan sejle på bornholm kan finde dem, selv i mørke...

Fra : Ib Tinning

Dato : 10-10-07 20:05

takker for svarende så har vi lidt at se på når vi hopper i vandet

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 09-10-07 18:44

Butjadingen er godt nok Allan J's, men sig det ikke til nogen

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-10-07 18:03

Fra : Allan Jensen

Dato : 12-10-07 06:53

....det jeg forsøgte at skrive i går var, at det er i orden i dykker på mine
vrag, hvis i bare lader være med at tage noget

mvh. Allan

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 12-10-07 08:22

Ups...

Vi skal nok ligge maskinetelegraf, log, bestik og andre skåting tilbage.
Er der noget bestemt sted du vil have at vi ligger dem?