Kroatien
Fra : SM

Dato : 02-10-07 14:19

Er der nogle som hved hvor der er bedst at dykke i Kroatien.

Fra : Anja Pedersen

Dato : 03-10-07 21:20

SM wrote:
> Er der nogle som hved hvor der er bedst at dykke i Kroatien.

Hej

Jeg ved ikke om øen Vis er det bedste sted i Kroatien, men hvis der er
noget som kan stikke det, vil jeg gerne derhen og dykke

Du kan se læse om vores dyk på Vis på http://www.marinefoto.dk under
dykkersteder og se billeder under dykning

Venlig Hilsen
Anja Pedersen

http://www.marinefoto.dk
<*))))>< <*))))><

Fra : Dag Deberitz

Dato : 12-10-07 10:48

"SM" <info@knarreborg.dk> skrev i melding
> Er der nogle som hved hvor der er bedst at dykke i Kroatien.

Hej og "dobar dan" SM!
Det findes dryssevis av flotte steder at dykke fra Zadar i nord til
Dubrovnik i syd. Vrag, natur, fotodyk, huler og vragdyk i bøtter og spand!
Croatien er ennu et rimelig land at feriere (og dykke) i.

På biblioteket eller i boghandelen finnes bogen "Diving in Croatia" (eng.)
eller på tysk: "Tauchen in Croatien", skrevet av den kente Croatiske
dykkedamen Ivana Ostoic'. Jeg haver den tyske udgaven, den har ISBN-#:
953-98391-0-6. Du kan forsøge at Google litt efter den om du ikke finner den
i DK. Den findes at købe på nettet! Der vil du også finne meget om dykkingen
i Hrvatska som landet kaldes på lokalsproget, samt adressen til dykkecentra
etc. etc.

Dag Deberitz
dagbritz(at)tele2.no
P.B. 25, N- 3291 Stavern - "Nårvei"

DYKK-O-FON: (+47) 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking, UV-foto, katter og annet:
Album 1: http://community.webshots.com/user/busdiver_/
Album 2: http://community.webshots.com/user/busdiver2/
\!/
(@ @)