I skulle have været i Lillebælt i søndags ~
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 11:56

Hejsa.

I skulle have oplevet Lillebælt i søndags, vi havde et par fantastiske dyk
med 10m sigt og uden strøm.
(Ahh - på sidste dyk var der en smule, 0,5-1 knop vil jeg tro)

Lillebælt er noget for sig selv, flot og lunefuldt.
I søndags var det flot, vi dykkede ved siden af Ammoniakhavnen, ud fra
stranden, og fik et par af de sjælne og fantastiske oplevelser af Lillebælt
fra den flotte side.
Tog en slat billeder og et par videoer
Vi pjat og hygge dykkede alle 4 og fik en dejlig dag - I skulle have været
der

Klik ind.: http://www.toggal.dk/about.html
--
Venlig hilsen
Ole Juhl (Storefut)

PS! Der var en hulens masse brandmænd, jeg fik en i skallen - øv.
PPS! Frue og søn blev omringet af brandmænd på sidste dyk, så gik de op.
PPPS! Linen til dykkerbøjen var helt syltet ind i deres fangtråde og rester,
nøjj hvor var jeg glad for mine handsker

Fra : kent@wreckdiver.dk

Dato : 01-10-07 13:21

On 1 Okt., 12:56, "Ole \"Toggal\" Juhl"
<ole(punktum)juhl(snabelA)toggal(punktum)dk> wrote:
> [...]
> PPPS! Linen til dykkerbøjen var helt syltet ind i deres fangtråde og rester,
> nøjj hvor var jeg glad for mine handsker

Hej Ole.

Vi var ved Ammoniakhavnen søndag kl. 10.30 og det var i særklasse.
Lillebælt er super godt for tiden.

Hilsen Kent Sørensen.

www.wreckdiver.dk

Fra : TT

Dato : 01-10-07 14:03

"Ole "Toggal" Juhl" <ole(punktum)juhl(snabelA)toggal(punktum)dk> wrote in
message news:4700d23f$0$48091$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> PPPS! Linen til dykkerbøjen var helt syltet ind i deres fangtråde og
> rester, nøjj hvor var jeg glad for mine handsker

Hvad mener du, skulle have været, vi var ved søbadet fra kl. 12:00 - 17:00
superdejligt, og så ligger der en Burger King i nærheden, det er udemærket
når man har glemt madpakken derhjemme.

De 2 timers kørsel fra KBH er intet problem, og dagsturpris på broen...

-TT

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 01-10-07 15:52

> Hvad mener du, skulle have været, vi var ved søbadet fra kl. 12:00 - 17:00
> superdejligt, og så ligger der en Burger King i nærheden, det er udemærket
> når man har glemt madpakken derhjemme.

der er bare altid lang serveringstid

Men prøv den grillbar der ligger på vej mod Middelfart de lav er nogle
af de bedste bøfsandwich med sovs...

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 01-10-07 16:49

On 1 Okt., 16:51, Jacob Jacobsen <volsh...@gmail.com> wrote:

> der er bare altid lang serveringstid
>
> Men prøv den grillbar der ligger på vej mod Middelfart de lav er nogle
> af de bedste bøfsandwich med sovs...

Ja, det var jo nærmest perfekt. Vi var et hold fra Aalborg dernede og
stod undren over forholdene. Vi havde kørt i silende regn, men ved
Ammoniakhavnen var der tørt det meste af tiden. Fik nogle rigtig
flotte og dejlige dyk til +30m med en sigt, der var formidabel.
Specielt dejligt, når man er vant til Aggersund og lignende steder.
For ikke at snakke om, at det var dejligt at se en helt rolig
Lillebælt uden væsentlig strøm for en gang skyld.

De bedste dykkerhilsner
Olav

www.easydive.dk

Fra : Jimmy

Dato : 02-10-07 19:28

Ja Lillebælt var superfedt i søndags! Vil give jer ret :P Helt sikkert de
½mange kilometer fra København værd

"Ole "Toggal" Juhl" <ole(punktum)juhl(snabelA)toggal(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:4700d23f$0$48091$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...