VR3
Fra : Happy Diver

Dato : 30-09-07 15:26

Hej

Søger nogen erfaringer med VR3, og nogen der ved om farveskærmen er en
fordel eller ulempe?

Fra : TT

Dato : 01-10-07 14:00

"Happy Diver (slet J0ZS9)" <skumbanandk@J0ZS9yahoo.dk> wrote in message
> Hej
>
> Søger nogen erfaringer med VR3, og nogen der ved om farveskærmen er en
> fordel eller ulempe?

Jeg har prøvet begge dele, og kan ikke sige at den umiddelbart er en fordel
ej heller ulempe - men jeg ville vælge den til igen fordi jeg kan

-TT

Fra : r_iversen@hotmail.co~

Dato : 01-10-07 20:37

Hej
Af de computer vi sælger er det den der har været flest fejl på, og
den vi sælger færrest af.
Har selv haft min i fem år og er meget glad for den.

Kan ikke se et alternativ...

Mvh
Rolf

Fra : Søren Reinke

Dato : 01-10-07 20:37

r_iversen@hotmail.com wrote:
> Hej
> Af de computer vi sælger er det den der har været flest fejl på, og
> den vi sælger færrest af.

Så det du siger er at meget få køber den, og de få bliver ramt af mange
fejl ?

> Har selv haft min i fem år og er meget glad for den.
>
> Kan ikke se et alternativ...

Hvordan hænger det lige sammen med de fejlrater du beskriver ?

/Søren som aldrig har haft problemer med hverkedn Suunto Vytec eller
Suunto D6

Fra : r_iversen@hotmail.co~

Dato : 01-10-07 21:40

Mange af de fejl folk oplever på deres VR3 er ikke VR3'ens skyl. Men
betjenings fejl pga. de mange indstillings muligheder den har.

Der har været problemer med at de fryser eller slukker under dykket,
dog ikke så meget på den nye version.
Hvilket nok har en del at gøre med at den i højre grad gør opmærksom
på lav bat.

Hvor finner du en computer, hvor du kan lægge din egne gasser,
buddyens gasser og den anden buddys gasser, plus overflade forsyning
ind fra starten.
Og så lys under hele dykket.

Jeg bruger kun min VR3 i forbindelse med gasskifte/deco /Tx-dyk, og
altid sammen med min Vytec.

Mvh
Rolf

Fra : __vaDer

Dato : 01-10-07 22:26

Hej,

<r_iversen@hotmail.com> wrote in message

<Hvor finner du en computer, hvor du kan lægge din egne gasser,
<buddyens gasser og den anden buddys gasser, plus overflade forsyning
<ind fra starten.
<Og så lys under hele dykket.

I en divetimer og resten i sine wetnotes...?

Vh