Global opvarmning
Fra : Nikolaj M

Dato : 23-09-07 09:28

Hej

Lad os håbe at den globale opvarmning ikke får alligatorer til DK

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article340536.ece

/Vh Nikolaj

Fra : Kent Friis

Dato : 23-09-07 12:37

Den Sun, 23 Sep 2007 08:27:45 -0000 skrev Nikolaj M:
> Hej
>
> Lad os håbe at den globale opvarmning ikke får alligatorer til DK
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article340536.ece

Hvilken global opvarmning? Sig mig har du overhovedet været udendørs
i år?

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:46

Hejsa.
Satser alvorligt på global opvarmning af følgende årsag.:

Hvis isen smelter og havet stiger nok, får jeg havudsigt.
Vores hus vil derved stige betragteligt i værdi.
Vi vil kunne fortage morgen- og aftendyk dagligt fra egen have
Og endelig, den øgede vandtemperatur vil muligøre koralrev i danskefarvande

(Skal nok lige nævne at jeg bor i Skovby ved Galten
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : kenneth andersen

Dato : 23-09-07 20:12

århhhhh.... så skal der godt nok meget vand til en havudsigt... hvis det er
noget du skal have glæde af..!

kenneth

"Ole "Toggal" Juhl" <ole(punktum)juhl(snabelA)toggal(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:46f6b452$0$47018$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 21:24

> århhhhh.... så skal der godt nok meget vand til en havudsigt... hvis det
> er noget du skal have glæde af..!
> kenneth

Jeps.
Så brug noget strøm, benzin og olie - Skru op for varmen, kør langt og i
store biler
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)