Rep. af Garmin Etrex Legend
Fra : KC

Dato : 20-09-07 20:56

Min GPS har løse forbindelser og virker kun nogle gange (sjovt nok er det
altid på havet at den ikke virker). Jeg er tidligere kommet i kontakt med en
som havde forstand på den slags her via gruppen, men har mistet
kontaktoplysningerne.

Er der nogen der har erfaring med rep. på Garmins Etrex? (Garmin skal have
en formue)

KC
www.kcdk.com

GUE Tech 1 - PADI MSDT - CMAS ***

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 20-09-07 21:05

KC wrote:
> [...]
> kontaktoplysningerne.
>
> Er der nogen der har erfaring med rep. på Garmins Etrex? (Garmin skal have

Min (etrex summit) gør præcis det samme. Det er altid når jeg står på
toppen af et bjerg, eller er ude på havet, at den ikke kan tænde (eller
at det tager mig 10-15 minutters heftig trykken på tænd-knappen før det
lykkes)!

Hjemme i stuen fungerer den fint.

-- Ole

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 23-09-07 19:18

On 20 Sep., 21:55, "KC" <k...@kcdk.com> wrote:
> [...]
> kontaktoplysningerne.
>
> Er der nogen der har erfaring med rep. på Garmins Etrex? (Garmin skal have

Hej KC

Har du prøvet Glenn?

/Morten

Fra : KC

Dato : 23-09-07 20:58

Schmidt?

Næ, men det vil jeg da fluks gøre.
Tak for'ed.

KC

<morten@rudedyk.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kontaktoplysningerne.
>
> Er der nogen der har erfaring med rep. på Garmins Etrex? (Garmin skal have

Hej KC

Har du prøvet Glenn?

/Morten

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 24-09-07 18:43

On 23 Sep., 21:58, "KC" <k...@kcdk.com> wrote:
> Schmidt?
>
> Næ, men det vil jeg da fluks gøre.
> Tak for'ed.
>
> KC
>
> <mor...@rudedyk.dk> skrev i meddelelsennews:1190571480.731741.295140@w3g2000hsg.googlegroups.com...

> Hej KC
>
> Har du prøvet Glenn?
>
> /Morten

Ja, han arbejder jo med sådan noget skidt... Han er dog i Norge i
denne her uge,,

/Morten