MS Windows
briani 27239
Problem med at åbne Kontrolpanel
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 09-10-07 20:44

Hej

Håber at nogle kan Hjælpe jeg har lige haft lagt min Harddisk ned og
installeret ny Windows XP Jeg kan bare ikke åbne Kontrolpanelet Det kommer
frem men forsvinder igen med det samme Har skannet "sfc /scannow" men det
har ikke hjulpet Problemet er opstået i dag Håber nogle kan hjælpe.

Jesper

Fra : kep

Dato : 09-10-07 21:43

"Jesper S Jensen" <jmjs@nvnet.telelet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem men forsvinder igen med det samme Har skannet "sfc /scannow" men det
> har ikke hjulpet Problemet er opstået i dag Håber nogle kan hjælpe.

Hej
Prøv om dette fix kan klare det - punkt 256
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

kep

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 10-10-07 14:52

Hej Kep

Har prøvet dette link du gav mig, men det hjalp ikke men tak for det

Jesper

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 10-10-07 14:53

Hej Er der andre muligheder der evt. kunne prøves

Fra : J

Dato : 10-10-07 15:13

On Tue, 9 Oct 2007 21:43:31 +0200, "Jesper S Jensen"
<jmjs@nvnet.telelet.dk> wrote:

> [...]
>frem men forsvinder igen med det samme Har skannet "sfc /scannow" men det
>har ikke hjulpet Problemet er opstået i dag Håber nogle kan hjælpe.

Højest besynderligt. Jeg ville skyde på at installationen af din nye
XP er defekt.
Enten p.gr.a. læsefejl på CD (defekt drev eller skive-problem), eller
ram-fejl.

mvh

John

Fra : hcma

Dato : 10-10-07 23:17

> [...]
> frem men forsvinder igen med det samme Har skannet "sfc /scannow" men det
> har ikke hjulpet Problemet er opstået i dag Håber nogle kan hjælpe.

Nar du Nero Burning installeret ??
hvis ja, så prøv at afinstallere det
m v h
hcma/-

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 11-10-07 12:35

Hej hcma

Jeg har afinstalleret Nero 8 og det hjalp
Tak For det
Jesper