MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Køre XP under en VMWare ESX
Fra : Jlo

Dato : 06-10-07 00:13

Jeg har ikke nogen erfaring med ESX serveren, men hvordan er performance
i.fb. med f.eks.3D acceleration i spil m.v.?
Hvor stort tab giver virtualiseringen?

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 10:23

Jlo wrote:
> Jeg har ikke nogen erfaring med ESX serveren, men hvordan er performance
> i.fb. med f.eks.3D acceleration i spil m.v.?
> Hvor stort tab giver virtualiseringen?

2 ord: Glem det

VMWare Fusion og Parallels Desktop til mac har noget, esx er beregnet
til server virtualisering... og at køre et spil over en vnc forbindelser
er nok heller ikke megen sjov.

Fra : Jlo

Dato : 06-10-07 12:17

> 2 ord: Glem det
> VMWare Fusion og Parallels Desktop til mac har noget, esx er beregnet til
> server virtualisering... og at køre et spil over en vnc forbindelser er
> nok heller ikke megen sjov.

Nå, jeg havde forventet, at OS'et havde mere eller mindre direkte adgang til
hardwaren og derfor ikke havde de samme performace problemer som på VMWare
Workstation.
Hvad er forskellen så på ESX og Workstation mht. performance (jeg ved ESX
har en del mere rent administrativt)?