MS Windows
briani 27239
Explorer - beskyttet tilstand: fra
Fra : KeNzO

Dato : 05-10-07 11:19

Hej

Mangler lidt hjælp

I Explorer nederst står det at min bestyttet tilstand: fra men hvordan for
jeg den til at være i beskyttet tilstand ??
Håber i forstår hvad jeg mener

Fra : Ib

Dato : 05-10-07 11:36

"KeNzO" <NOm@il.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I Explorer nederst står det at min bestyttet tilstand: fra men hvordan for
> jeg den til at være i beskyttet tilstand ??

Gå ind i menuen "Funktioner" og vælg "Internetindstillinger" fanebladet
"Sikkerhed" og marker nederst "Aktiver beskyttet tilstand"

Ib E. Christensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-10-07 12:30

Den 05-10-07 12.35 skrev Ib følgende:

> Gå ind i menuen "Funktioner" og vælg "Internetindstillinger" fanebladet
> "Sikkerhed"

Eller endnu lettere: Klik på teksten "Beskyttet tilstand..." i
statuslinjen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-10-07 15:52

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Ja og kører han Vista og har slået UAC = "bruger kontrol" fra så hjælper det
ikke en disse ;)

Mvh
Kurt

Fra : KeNzO

Dato : 05-10-07 20:26

> Ja og kører han Vista og har slået UAC = "bruger kontrol" fra så hjælper
> det ikke en disse ;)

DOOH det havde jeg da glemt at jeg har gjort men tak for hjælpen