MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vista og disk aktivitet
Fra : Bo Hellum

Dato : 03-10-07 10:09

Hej alle

Min nye vista business går fuldstændig amok på disken ved opstart. Det står
på i en 10-15 minutters tid, og process overvågning viser intet. Det tyder
på en eller anden form for disk indexering eller lignende.

Har I et bud?

Bo

Fra : Bo Hellum

Dato : 03-10-07 10:14

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står på i en 10-15 minutters tid, og process overvågning viser intet. Det
> tyder på en eller anden form for disk indexering eller lignende.

Nåh, har lige læst svar nede i gruppen, så jeg prøver at slå indexering fra,
og slette norton.

Hygge

Bo

Fra : Steen

Dato : 03-10-07 11:16

> Nåh, har lige læst svar nede i gruppen, så jeg prøver at slå indexering
> fra, og slette norton.
>
> Hygge
>
> Bo

Hej Bo.

Kan du ikke oplyse om det hjælper hos dig, for hos mig er den som sagt
stadig gal....

/Steen

Fra : Bo Hellum

Dato : 03-10-07 13:42

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Bo.
>
> Kan du ikke oplyse om det hjælper hos dig, for hos mig er den som sagt
> stadig gal....
>
> /Steen

Jo da, jeg kigger på det i aften når jeg kommer hjem.

Bo

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-10-07 17:07

On Wed, 3 Oct 2007 12:15:39 +0200, Steen wrote:

> Kan du ikke oplyse om det hjælper hos dig, for hos mig er den som sagt
> stadig gal....

Prøv i Task manager at vælge Resource Meter, den er temmligt genial og kan
bla. vise dig hvad det er der genererer trafik på dine diske. Jeg opdagede
den her forleden og må sige at den alene gør skiftet til Vista til en
gevinst.

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-10-07 07:23

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bla. vise dig hvad det er der genererer trafik på dine diske. Jeg opdagede
> den her forleden og må sige at den alene gør skiftet til Vista til en

Ok, jeg prøver tak.

Sten det virkede med at ændre indexeringen, heller ikke da jeg deaktiverede
servicen. Så det er åbenbart ikke det. I går gik den fuldstændig bananas.
Møg irriterende.

Du hører hvis jeg bliver klogere.

Bo

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-10-07 15:59

Jeg kan se at det er svchost.exe der læser vildt på disken. Bl.a. vedr. et
nyt spil jeg lige har installeret, company of heroes.

Nogle forslav?

Bo

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-10-07 20:59

"Bo Hellum" <bo@hellums.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg kan se at det er svchost.exe der læser vildt på disken. Bl.a. vedr. et
> nyt spil jeg lige har installeret, company of heroes.
>
> Nogle forslav?

Prøv at slå tjenesten Superfetch fra - sæt den til "manuel" opstart.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-10-07 23:40

"Morten Wartou" <detteskalfjernes_diverse01@wartou.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at slå tjenesten Superfetch fra - sæt den til "manuel" opstart.
>

> --
> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou
Hej Morten