MS Windows
briani 27239
Diskforbrug
Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-09-07 15:57

Hej

Jeg har installeret den sidste ny PDF reader (AdbeRdr810_da_DK.exe) og har
undret mig over følgende:

Installationsfilen fylder ca. 23 MB, når den er installeret opretter den et
bibliotek på 100 Mb ud over
selve installationen. Biblioteket på de 100 Mb skulle være en form for
backup.

Jeg syntes det er utroligt meget plads for at kunne vise PDF filer...

Er der en her der ved hvorfor der skal genereres en Cab fil som næsten
fylder 100 Mb
ved installeringen af PDF Reader.?

BO

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-09-07 16:42

On Sun, 30 Sep 2007 16:56:50 +0200, "Bo Nielsen" <B.Nielsen@C.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg syntes det er utroligt meget plads for at kunne vise PDF filer...
>
>Er der en her der ved hvorfor der skal genereres en Cab fil som næsten

Min Adobe Reader installation fylder 114 MB og det er vel ikke
urimeligt for et program med så omfattende funktionalitet.

Der er ingen 100 MB CAB fil i min installation - Hvis du har sådan en
liggende, er det formentlig en temporær fil fra
installationsprocessen. Mon ikke du bare kan slette den...

<mlr>

Fra : Thore

Dato : 03-10-07 12:07

> [...]

>Jeg syntes det er utroligt meget plads for at kunne vise PDF filer...
>
>Er der en her der ved hvorfor der skal genereres en Cab fil som næsten

Du kan jo overveje Foxit Reader ver. 1.3 (1 MB)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk