MS Windows
briani 27239
Java problemer
Fra : LG

Dato : 27-09-07 12:05

Jeg kan pludselig ikke mere gå ind og købe billetter på www.billetlugen.dk
Den java-applet der skal give mig mulighed for at vælge ledige pladser,
bliver ikke indlæst. Hvis jeg bruger Opera-browseren er der ingen problemer,
det er kun i Internet Explorer det driller. (det er version 6.0.2900.2180)

Jeg har geninstalleret java m.m.

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 28-09-07 15:27

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver ikke indlæst. Hvis jeg bruger Opera-browseren er der ingen
> problemer, det er kun i Internet Explorer det driller. (det er version

Du har geninstalleret... men har du fjernet den gamle først?

Afinstaller Java/Sun inkl. updates via tilføj/fjern programmer.

Åbn (via stifinder) C:\Windows\Downloaded programfiles\
Ligger her noget Java-relateret, højreklik da og vælg "fjern".

Slet derefter (hvis mapperne er der endnu):

(*.* = inkl. alle undermapper)

C:\Programmer\Fælles filer\Java\*.*
C\Windows\Java\*.*
C\Windows\Sun\*.*

Genstart din PC...

Kør:
http://jdl.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en&host=java.com

Så skulle din Java være ren og ny.

Virker det heller ikke - og du kører IE7, så prøv at nulstille dine
browserindstillinger:
Kontrolpanel>internetindstillinger>Avanceret>Nulstil.

Carsten