MS Windows
briani 27239
vista og trustedinstaller.exe
Fra : Martin Møller

Dato : 25-09-07 15:48

Er der andre end mig, der døjer med, at noget som hedder
trustedinstaller.exe fra microsoft starter og bruger 100%cpu kraft i en 5
minutters tid?

Aner ikke hvad det er den laver og deaktiverer jeg jobbet i jobmanager, så
starter det bare op igen.

Hilsen Martin

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 25-09-07 20:30

On Tue, 25 Sep 2007 16:47:32 +0200, Martin Møller wrote in
dk.edb.system.ms-windows
<46f91f83$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

>Er der andre end mig, der døjer med, at noget som hedder
>trustedinstaller.exe fra microsoft starter og bruger 100%cpu kraft i en 5
>minutters tid?

En søgning på google viser at den er en del af windows update. Der er
også flere bud på at komme af med problemet.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Martin Møller

Dato : 26-09-07 15:58

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i meddelelsen
> On Tue, 25 Sep 2007 16:47:32 +0200, Martin Møller wrote in
> dk.edb.system.ms-windows

> En søgning på google viser at den er en del af windows update. Der er
> også flere bud på at komme af med problemet.

Kunne du evt. linke til nogle af løsningsforslagene. Jeg har nemlig
indstillet windows update til kun at give mig besked om opdateringer, ikke
at den skal hente dem ned eller installere dem.

Hilsen Martin

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 27-09-07 21:47

On Wed, 26 Sep 2007 16:57:41 +0200, Martin Møller wrote in
dk.edb.system.ms-windows
<46fa7363$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

>Kunne du evt. linke til nogle af løsningsforslagene. Jeg har nemlig
>indstillet windows update til kun at give mig besked om opdateringer, ikke
>at den skal hente dem ned eller installere dem.

I søgefeltet på Google skal du bare skrive trustedinstaller.exe så ser
du hvad der findes om dette.

Fra : Martin Møller

Dato : 30-09-07 20:08

> On Wed, 26 Sep 2007 16:57:41 +0200, Martin Møller wrote in
> dk.edb.system.ms-windows

> I søgefeltet på Google skal du bare skrive trustedinstaller.exe så ser
> du hvad der findes om dette.

Ikke andet end at folk har problemer og ikke aner hvad de skal gøre ved det.
Troede at når du kom med et svar, så var det fordi du havde en løsning, men
det har du så åbenbart ikke.

Martin

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-10-07 00:10

Isang tao pinangalanan, Martin Møller <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com>
nagsulat:

> [...]
>Troede at når du kom med et svar, så var det fordi du havde en løsning, men

Der er ca 29.900 søgeresultater for trustedinstaller.exe

Klik dog selv på et par af linkene. Der er jo tusindvis af
løsningsforslag.
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus