MS Windows
briani 27239
Registry Booster
Fra : Bent E.

Dato : 23-09-07 10:16

Jeg har scannet min PC med subject.
Han påstår nu at jeg har 630 fejl i registry, og vil
have 30$ for at fjerne fejlene, jeg skal altså købe
programmet.
Er det pengene værd, eller skal jeg holde mig langt væk?

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : kep

Dato : 23-09-07 10:29

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> have 30$ for at fjerne fejlene, jeg skal altså købe
> programmet.
> Er det pengene værd, eller skal jeg holde mig langt væk?

Kender ikke programmet - bruger selv CCleaner
som er gratis og vældig god
http://www.ccleaner.com/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-07 13:22

Den 23-09-07 11.16 skrev Bent E. følgende:

> have 30$ for at fjerne fejlene, jeg skal altså købe
> programmet.
> Er det pengene værd, eller skal jeg holde mig langt væk?

Hold dig væk. Jeg kender ikke programmet, men der findes en del, der
finder fejl, som ikke er der, og som vil have penge for at fjerne dem.

Der findes gratis alternativer, som det kep nævner. Men spørgsmålet er,
om du overhovedet får noget ud af at rense registreringsdatabasen, hvis
du ikke har deciderede problemer med computeren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-09-07 15:52

> [...]

> have 30$ for at fjerne fejlene, jeg skal altså købe
> programmet.
> Er det pengene værd, eller skal jeg holde mig langt væk?

Hold dig væk. Der er næppe nogen fejl i RD, så ville win selv løse det.
Derimod kan der sagtens være en masse gamle indsætninger i RD, men det er
dybest set ligemeget.

Som udgangspunkt kører din maskine hverken hurtigere eller bedre, medmindre
der er tale om meget grove referencer, men så burde win også selv melde
fejl.

If it ain't brooke don't fix it!

Claus

Fra : Bent E.

Dato : 23-09-07 16:24

Tak for de gode råd, jeg holder mig væk.
Min computer kører i øvrigt udmærket.

Bent E.