MS Windows
briani 27239
Folders + filer ikke i alfabetisk orden me~
Fra : SpookiePower

Dato : 21-09-07 14:06

Når jeg har et vindue åben der viser mine folders
og filer, så er de ikke længere i alfabetisk orden.
Hvordan dette er sket ved jeg ikke, men for at få dem
sorteret igen, skal jeg hvergang trykke på "Vis detaljer" +
"navn".

Kan man ændre på dette eet sted, så det ikke skal gøres
hvergang jeg skal lede efter en folder/file ?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-09-07 14:30

On Fri, 21 Sep 2007 15:05:33 +0200, SpookiePower
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> [...]
>"navn".
>
>Kan man ændre på dette eet sted, så det ikke skal gøres
>hvergang jeg skal lede efter en folder/file ?

Du kan prøve at højreklikke folderen og vælge 'Sorter efter navn'

<mlr>

Fra : Rado

Dato : 21-09-07 14:45

> [...]

>"navn".
>
>Kan man ændre på dette eet sted, så det ikke skal gøres
>hvergang jeg skal lede efter en folder/file ?

Går ud fra det er XP eller Win2000? Vælg en mappe og indstil den som
du vil have den. Gå derefter op i menuen:

Værktøjer > Mappeindstillinger > Gennemse

Under "Avanceret" skal "Husk hver enkelt mappes indstillinger" være
krydset af

tryk herefter på "Tilføj til alle mapper" og så OK.

(har desværre ikke en DK version ved hånden, så det er frit oversat
fra UK version plus hukommelse)

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.