MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændre visning i Stifinder (Vista)
Fra : Brian Thomsen

Dato : 21-09-07 11:37

Jeg vil gerne have ændret alle mapper til at blive vist som "oversigt", men
har haft lidt besvær med at finde ud af hvor man kan ændre alle mapper på
een gang. Nogen der kan hjælpe? Tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 22-09-07 13:55

On Fri, 21 Sep 2007 12:37:29 +0200, "Brian Thomsen"
<spam@brian-thomsen.dk> wrote:

>Jeg vil gerne have ændret alle mapper til at blive vist som "oversigt", men
>har haft lidt besvær med at finde ud af hvor man kan ændre alle mapper på
>een gang. Nogen der kan hjælpe? Tak

Start Stifinder (Windows Explorer)

Vælg en mappe (f.eks. drev C:)

Klik på pilen til højre for "Visninger" i menulinjen og vælg
"Oversigt"

Klik på pilen til højre for ""Organiser" og vælg "Mappe- og
søgeindstillinger"

Klik på fanebladet "Vis"

Klik på knappen "Anvend på mapper" og på "Ja"

Tilsyneladende slår ændringen ikke konsekvent igennem i mapperne under
"Skrivebord", så check selv, om resultatet er som ønsket.
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Brian Thomsen

Dato : 22-09-07 14:31

"Gert Søgaard Jensen" <nospam@gert-soegaard-jensen.dANMARk> skrev i
meddelelsen news:6s2af3ll9m9d5d0um5ue1qtc7t48688786@4ax.com...

<SNIP>

> Tilsyneladende slår ændringen ikke konsekvent igennem i mapperne under
> "Skrivebord", så check selv, om resultatet er som ønsket.

Det vil jeg prøve... Tak for hjælpen

Mvh.
Brian Thomsen