MS Windows
briani 27239
Mail-løsning i Vista?
Fra : Martin

Dato : 20-09-07 10:47

Hvad kan anbefales?

Har altid brugt min web-mail (hotmail) sammen med OE i XP, men det
understøtter windows mail i Vista så ikke. Hvad gør man så smartest for at
have NG og mail samlet i et program - istedet for jeg skal starte IE hver
gang for at tjekke mail?

Hvad vil i foreslå?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-09-07 11:02

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> have NG og mail samlet i et program - istedet for jeg skal starte IE hver

Du kan følge denne guide:
http://email.about.com/od/windowsmailtips/qt/et_get_hotmail.htm

Så skulle du atter kunne få din hotmail ind via Vistas egen mail klient.

Mvh
Benjamin

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-09-07 22:47

"Martin" wrote

> Hvad kan anbefales?

Windows Live Mail erstatter mail-klienten som medfølger i Vista, hent
den her:

http://get.live.com/en-us/betas/maildesktop_betas

Muligvis skal du opsætte Internet Explorer til at bilde websiden ind at
du foretrækker engelsk for at få lov til at hente den:

Funktioner | Internetindstillinger | knappen Sprog i bunden af dialogbok-
sen | knappen Tilføj | find Engelsk (USA) [en-US] | sæt Engelsk øverst i
listen.

Når du har hente installationsprogrammet kan du skifte rækkefølgen om til
at være dansk igen, da du ellers kan komme ud for at websider viser dig
engelsk indhold i stedet for dansk indhold.

Det ovennævnte installationsprogram kan hente og opdatere flere programmer
på en gang. Hvis du kører Windows Vista i 64-bit udgave virker installa-
tionsprogrammet ikke og du skal installere Live Mail via denne direkte
download:

http://cid-9e63a4688135fd45.skydrive.live.com/self.aspx/LiveSuiteEN/Install_%7BEDB619FD-4E71-403C-8E99-DFC9CF9DD345%7D.msi