MS Windows
briani 27239
USB Stick Driver til en Toshiba Satelitte ~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 18-09-07 21:08

Jeg er den lykkelige ejer af en gammel men driftsikker laptop model Toshiba
Satellite 310CDT med styresystem WIN 98 SE.

Mit spørgsmål er nu - hvor får jeg fat på en driver, således at jeg kan
benytte mine USB sticks i denne computer.

Jeg har checket både på Toshibas egen hjemmeside, og jeg har googlet mig
både gul og blå, men ikke fundet noget, jeg kunne bruge.

Nogen, der kan hjælpe?

Hilsen
Viktor

Fra : Max

Dato : 18-09-07 21:44

Hej Viktor

> Mit spørgsmål er nu - hvor får jeg fat på en driver, således at jeg
> kan benytte mine USB sticks i denne computer.

Driverne til Win98 skal du finde hos producenten af dine
USB penne.

--
Mvh Max

Fra : Jama

Dato : 19-09-07 07:36

"Viktor Andersen" <virgilanteµ@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har checket både på Toshibas egen hjemmeside, og jeg har googlet mig
> både gul og blå, men ikke fundet noget, jeg kunne bruge.

I med et program, som f.eks dette "SIW"der kan se, hvad dinne USB sticks
heder, og så er det op på Deres hjemmeside og hente driverne etc.
Mvh.Jama

Fra : Viktor Andersen

Dato : 19-09-07 19:58

> I med et program, som f.eks dette "SIW"der kan se, hvad dinne USB sticks
> heder, og så er det op på Deres hjemmeside og hente driverne etc.
> Mvh.Jama

Tak til både Max og Jama, der hjalp mig ud af problemet.

Jeg installerede SIW (et fortræffeligt program iøvrigt (i de rigtige
hænder)), fandt ud af producenten og via Google fandt jeg denne side:
http://experience.masalas.org/USB-win98SE.html

Den hjalp mig.

Endnu en gang tak.

Hilsen