MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slipstream fra en recovery cd.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-09-07 15:04

Hej i gruppen.

Jeg har pc hvor der er installeret media center edition på. Med pc'en fulgte
der bare en recovery cd med, og med den kan jeg f.eks. ikke lave en repair
af windows, men jeg synes at jeg læste her i gruppen, for noget tid siden,
at man kunne lave en slipstream og så kan man godt lave en repair. Er der
nogen der kan hjælpe?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : jda

Dato : 16-09-07 15:15

Sun, 16 Sep 2007 16:03:30 +0200 hamrede Jørgen Nielsen i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

Der er en forklaring her:
http://peecee.dk/uploads/1206/opret-original-xp-cd.pdf skrevet af en gut
der hedder Jakob Henner
--
Jakob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-09-07 15:56

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Der er en forklaring her:
> http://peecee.dk/uploads/1206/opret-original-xp-cd.pdf skrevet af en gut
> der hedder Jakob Henner

Takker. Det var lige den jeg ledte efter. Du har redet min dag

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 16-09-07 20:27

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Takker. Det var lige den jeg ledte efter. Du har redet min dag
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.
> Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Har du evt. en der virker med Vista?

Jan

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-09-07 15:44

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Har du evt. en der virker med Vista?

Nlite virker også til vista. Det er bare at følge den wizard i programmet.

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 17-09-07 20:30

> "Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nlite virker også til vista. Det er bare at følge den wizard i programmet.

Der er så kommet en specielt til Vista - Vlite

--
/Torben

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 18-09-07 02:16

"Torben (Tilst)" <torben.fejr@stofanet.invalid> skrev i meddelelsen

> "Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er så kommet en specielt til Vista - Vlite
>
> --
> /Torben

Great :) Tak for svaret:)

Jan

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 18-09-07 10:34

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen
> "Torben (Tilst)" <torben.fejr@stofanet.invalid> skrev i meddelelsen

> Great :) Tak for svaret:)
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan

Hej igen, der er ikke nogen i386 mappe i Vista, så hvordan gør man så?

Jan

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-09-07 17:41

> Hej igen, der er ikke nogen i386 mappe i Vista, så hvordan gør man så?

vlite spørger på første "side" hvor vistas installationsfiler er, så browser
du bare hvor du har dem, de ligger nok på dit dvd/cd rom drev. Når du har
gjort det, kommer der en boks frem hvor vlite skriver" Select where to save
the installation files on the hard disk to be able to modify them. Choose or
create an empty folder" .
Altså du skal bare fortælle vlite hvor du vil have det skal kopier
installationsfilerne hen (i en tom mappe, du selv laver). For ellers kan
vlite ikke ændre i filerne. Det er bare at følger guiden i vlite, ellers
bare spørg igen.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 18-09-07 19:32

> [...]
> installationsfilerne hen (i en tom mappe, du selv laver). For ellers kan
> vlite ikke ændre i filerne. Det er bare at følger guiden i vlite, ellers

Mange tak det var lige det jeg manglede:) Det vil jeg prøve:)

Ved du foresten om det er muligt at lave en dvd sådan at man kan lave en
repair hvis det skulle blive nødvendigt eller om dvd'en bare er til
installation og ikke andet?

Fortsat god dag/aften:)

Jan

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-09-07 10:34

> Mange tak det var lige det jeg manglede:) Det vil jeg prøve:)

Det var så lidt.

> Ved du foresten om det er muligt at lave en dvd sådan at man kan lave en
> repair hvis det skulle blive nødvendigt eller om dvd'en bare er til
> installation og ikke andet?

Er det en recover dvd du har?

> Fortsat god dag/aften:)

Tak, og i lige måde