Tilføj netværkssti
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-09-07 21:03

Hej,

Jeg har to netværk, sammenkoblet via Managed firewall fra TDC.

Jeg kan godt fra den ene lokation ping'e PC'en på den anden lokation (og
omvendt), så der er hul igennem.
Jeg kan også skrive på en printer på tværs.

Det jeg så ikke kan er, at få adgang til mappen "Delte dokumenter" på PC'en
på den anden lokation.

1) Jeg har ingen logon (dvs kun 1 bruger uden psw)

Jeg går i "Netværkssteder/funktioner/Opret forbindelse til et netværksdrev"
og skiver eks. \\192.168.10.5\Dokumenter
Jeg lader "opret som anden bruger" være tom, jeg har jo ingen umiddelbar
sikkerhed ?

Efter et stykke tid, returneres der med, at jeg ikke kan få adgang til
mappen.

Skriver jeg noget forkert i mappen ?
Jeg kører std opsætning med "All Users" og mappen "Delte dokumenter" kaldet
"Dokumenter"
Nogen ide om, hvad der skal stå efter IP adressen ?
Eller mangler jeg noget opsætning, der giver "fjernadgang" ?

Jeg synes nu jeg har prøvet alle kombinationer uden held

hilsen
Dennis
Window XP på begge lokationer