Moefman wrote:
> Uanset om det er op til 10 ell. 20 mbit, så hjælper det ikke meget
> på, at man ikke har læst om et eneste eksemple
> på en bruger som faktisk får 10 eller 20 mbit! Mens stofa stadig
> snakker om svimlende hastigheder på over 100 mbit
> på kabelnettet. Ja ja... lad os nu få noget mere dybdegående info at
> vide, noget som overbeviser om hvad vi faktisk
> får af Internet hastighed.
>
jeg kunne godt forestille mig at de stadig er i gang med at udbygge anlægget
til at håndtere den nye standard...
det største problem er ikke de gamle kabler, men de dårlige forbindelser og
gamle komponenter som ikke lever op til dagens standarder...
det tager immervæk noget tid at komme alle standere igennem...
> Dertil kommer, at der findes x antal historier fra Stofa's
> kunderservice eller support afdeling på, hvad der kan lade sig gøre
> og hvad der ikke kan lade sig gøre med den nye docsis standard. Jeg
> er lidt træt af, at man ikke kan få et ens og korrekt
> svar når man spør. Det hele tyder på, at Stofa's personale ikke aner
> en disse om noget som helst i retning af de nye tiltag,
det kunne man sagtens forestille sig... det er desværre et problem i mange
kundeservice afdelinger at der er nogen der skal begynde at "kloge" sig på
DOCSIS standarden f.eks. bare fordi de har været med til at sætte et LAN
op... og så er det den ene og den anden historie fortsætter....
dog kan man sige at det også ville være en ekstrem opgave at formidle
indholdet og/eller ændringerne af DOCSIS 3.0 til kundeservice medarbejdere
eftersom disse i mange tilfælde er studerende osv. OG den "almindelige"
kunde har heller ikke brug for eller lyst til at vide noget om DOCSIS
standarden... Fru Hansen skal bare have sit modem til at virke igen... og i
den dur..
man kan sige at Stofa - og mange andre - burde have et par enkelte
medarbejdere - evt. i kundeservice - som netop vidste en hel masse om de
mere tekniske aspecter og som dem med interesse/viden inden for området
kunne komme til at snakke med... jeg er helt sikker på at det er vejen
frem - og IKKE at "uddanne" samtlige i kundeservice til at tage sig af de
mere tekniske spørgsmål....
> og at det hele bunder i marketing og forsøg på, at holder på kunderne
> længst muligt. Jeg er helt sikker på, at mange er smutte
> pga. ADSL2 og priserne derpå. ADSL2 udbydere har hurtigt været ud med
> nye hurtigere og billige tilbud, som stofa ikke kan
> hamle op med. Stofa skulle jo nødigt komme bagefter mht. hastigheden
>
det tror jeg så til gengæld du har 100% ret i...
> Der skal meget mere "korrekt" dybdegående fakta information frem på
> banen, omkring Docsis 3.0, hvad vi kan, hvor vi kan,
> samt reelle test eksempler på noget som virker.
>
der er da masser på nettet...
citer nu for dælen UNDER det der svares på...
--
mvh
Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw